Hjælp :-'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.683 visninger
36 svar
108 synes godt om
25. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg er i denne uheldige situation, at min forlovede i mine øjne ikke kan finde ud af hvad han vil.... 

Vi har diskuteret frem og tilbage op til flere gange, om vi snart skulle tænke på, at få børn. Han skifter hele tiden mening :-( i den ene dag så vil han måske overveje at beholde barnet hvis vi bliver gravide, og på den anden side så vil han ikke.. Jeg har ikke kunne blive gravid i 6 år.. Og for det andet,  snakker vi om, at flytte i lejlighed, men det mener han ikke der er råd til. Vi har til sammen 12.000 om måneden til at leve for, med en bil også. Mener i ikke at kunne leve for det om måneden når vi kun er to lige nu??? Og hvad skal jeg sige til ham med børn???? 

Jeg vil bare så gerne have både barn og lejlighed .. Vi bor hos mine forældre, han er 20 og jeg er 18.. 

Håber i kan hjælpe mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Marts<3

Har du prøvet og blive gravid siden du var 12år?

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har ikke prøvet i den forstand, men jeg har været ubeskyttet .. 

Anmeld

25. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej, jeg er i denne uheldige situation, at min forlovede i mine øjne ikke kan finde ud af hvad han vil.... 

Vi har diskuteret frem og tilbage op til flere gange, om vi snart skulle tænke på, at få børn. Han skifter hele tiden mening :-( i den ene dag så vil han måske overveje at beholde barnet hvis vi bliver gravide, og på den anden side så vil han ikke.. Jeg har ikke kunne blive gravid i 6 år.. Og for det andet,  snakker vi om, at flytte i lejlighed, men det mener han ikke der er råd til. Vi har til sammen 12.000 om måneden til at leve for, med en bil også. Mener i ikke at kunne leve for det om måneden når vi kun er to lige nu??? Og hvad skal jeg sige til ham med børn???? 

Jeg vil bare så gerne have både barn og lejlighed .. Vi bor hos mine forældre, han er 20 og jeg er 18.. 

Håber i kan hjælpe mig! 

Synes ikke man skal sætte børn i verden hvis de ikke er ønsket af begge parter.

Og så stiller jeg lidt spørgsmålstegn ved at du skriver at du ikke har kunne blive gravid i 6 år.

Anmeld

25. juni 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Øhhh, så håber jeg da at din kæreste ved at du er ubeskyttet??

Og så synes jeg egentlig det er temmelig forkert at være bevidst ubeskyttet, hvis man ikke ved om man vil beholde barnet såfremt man bliver gravid. 

Jeg forstår ikke hvad det er der haster når du kun er 18. Jeg ville vente til han også er klar. 

Anmeld

25. juni 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Det er jeg lidt forarget over... Du er 18 og bor stadig hjemme. Tror din kæreste har lidt ret... Hvad havde du gjort som 12 årig med et barn?

Få jeres eget, bliv selvstændige, tag en uddannelse, LEV LIVET... Også få et barn... Du behøver ikke have travlt... Du er stadig teenager... Du har meget og lære endnu...

Anmeld

25. juni 2014

Ida b

I er ikke ret gamle.. Vent dog nogle år, til i har boet sammen i egen lejlighed og er blevet mere etablerede, nyd din ungdom. Har du prøvet, at blive gravid i 6 år?? du er kun 18?

Anmeld

25. juni 2014

Bshizzle

Jeg er simpelhen SÅ chokeret over du har 'prøvet' at blive gravid som 12 årige!! 

Overhovedet ha sex i den alder!! FØJ!!!!! 

Anmeld

25. juni 2014

EnGodMor

Jeg ville vente til i begge er helt  klar.

Lige lidt undren, har dine forældre Været ligeglade med at du ikke har fået p piller i en alder af 12 år, og op efter? 

Syntes da i så lille en alder skal forældrene da hjælpe med beskyttelse til deres børn. 

Håber du og kæresten finder den rette løsning for jer

Anmeld

25. juni 2014

Louisejulia

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig! 

Jeg er 18 år, har barn og lejlighed. Mon kæreste og jeg har cirka 20.000 til sammen om måneden. Når alt er betalt af regninger og husleje har vi 11.000 til mad og diverse  

Men synes helt bestemt i skal vente til begge parter er klar til at få børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.