Mormors nye kæreste "problem for thea "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

Christine

StineW79 skriver:

Ja min far døde jo for mange år siden, så det betyder at mine unger ik har nogen morfar. Min dejlige mor har på de 9 år min far har været død, kun haft en kæreste, som hun var sammen med i 3 år. 

Nu har min mor så mødt en ny, rigtig flik mand. " problemet" er så bare at Thea på snart 6 år åbenbart er blevet lidt jalus, på mormors nye kæreste..

Thea og mormor har altid været gode til at lave  ting sammen, så som overnatninger, svømmehal osv.

Nu har thea i LANG tid spurt, må jeg ik snart komme ned til mor og sove? Jo jo det må hun da gerne. Hvis så hun får at vide, at men i morgen kommer "peter" , også ka vi jo alle 3 tage i svømmehallen sammen, så vil thea pludselig alligevel ik sove hos mormor. 

Det er sket 2 gange nu, og ka se at min mor bliver rigtig ked af, pluds at thea bliver skuffet. Hun siger selv, at det er fordi hun vil ha mormor for sig selv, men sådan fungerer tingene jo bare ik. Min mor ska self ha lov til at nyde tiden med sin kærste, de dage de ka ses. 

Hva hulen gør vi lige?? Vh stine

Øv da.

Jeg tror det bliver bedre når hun lærer din mors nye kæreste ordentligt at kende. Så måske et kærligt puf til alligevel at være sammen med mormor + kæreste. Mine børn plejer også at reagere på at se mig sammen med en person de evt. er generte overfor, og så snart de ser at jeg er ok med vedkommende, så begynder de selv at to op. Så hvis i alle er sammen jævnligt, så tror jeg nok det skal komme af sig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christine skriver:

Øv da.

Jeg tror det bliver bedre når hun lærer din mors nye kæreste ordentligt at kende. Så måske et kærligt puf til alligevel at være sammen med mormor + kæreste. Mine børn plejer også at reagere på at se mig sammen med en person de evt. er generte overfor, og så snart de ser at jeg er ok med vedkommende, så begynder de selv at to op. Så hvis i alle er sammen jævnligt, så tror jeg nok det skal komme af sig selv 

Vi har alle sammen været sammen et par gange, hvor det har været rigtig hyggeligt, og hvor thea virker til også at syntes han er flink osv.

Så har thea, mormor og "Peter" været samme, Alene et par gange, hvor både thea og mormor, fortælle at de alle 3 har hygget. Sidst havde de sku ud på en kort køretur på højest 5 min, og siden da har thea afvist at ville være alene sammen med dem. Der var ik sket noget på turen, men thea var blevet skuffet over at de ik bare ku ha cyklet. Da hun i går fik at vide at de ku køre en tur i svømmehaller alle 3, ville hun igen ik med, fordi hun gerne ville cykle. Eneste problem i det er jo bare at "Peter" ik har en cykel hos mormor, så de ku jo ik cykle.

Humm måske "problemet" ku løses, hvis han fik en cykkel hos mormor... Tænke, tænke, måske man ka få en lys ide! Vh stine

Anmeld

17. juni 2014

Christine

StineW79 skriver:

Vi har alle sammen været sammen et par gange, hvor det har været rigtig hyggeligt, og hvor thea virker til også at syntes han er flink osv.

Så har thea, mormor og "Peter" været samme, Alene et par gange, hvor både thea og mormor, fortælle at de alle 3 har hygget. Sidst havde de sku ud på en kort køretur på højest 5 min, og siden da har thea afvist at ville være alene sammen med dem. Der var ik sket noget på turen, men thea var blevet skuffet over at de ik bare ku ha cyklet. Da hun i går fik at vide at de ku køre en tur i svømmehaller alle 3, ville hun igen ik med, fordi hun gerne ville cykle. Eneste problem i det er jo bare at "Peter" ik har en cykel hos mormor, så de ku jo ik cykle.

Humm måske "problemet" ku løses, hvis han fik en cykkel hos mormor... Tænke, tænke, måske man ka få en lys ide! Vh stine

Ja ok det kan jeg godt se er lidt besværligt.

God ide med cyklen! Måske kan i låne Peter en cykel til at stå hos mormor bare et par uger, for tænk hvis det bare er en cykel der skal til for at overtale Thea 

Det ville da være genialt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.