Michelle93 skriver:
Tak til de der vil læse dette og måske hjælpe
De forbandede latterlige røv syge mænd!!!
Kræft edme og jeg ikke skal gøres til den dumme ko rundt i byen fordi min dejlige datters far (det lede svin!) ikke kan fortælle sandheden?!! Ihh mit pis er helt oppe og koge!
1, han ville tvinge mig igennem en abort
2, da jeg sagde fra smed han mig på gaden og ville intet have med mig eller min datter at gøre
3, han vælger at "mande sig op" og vil nu gerne være der for hende (han fandt jo ud af at det var en pige jeg ventede mig) dette er nu 7 gang han har ændret mening om hvorvidt han vil være der!
4, jeg siger (og jeg laver et direkte citat af mine ord til ham!)
"Du skal have styr på ALLE de ting der skal være i orden inden et barn kommer til verden, det indebære faderskabet skal være godkendt og bidragssagen godkendt! Du skal have styr på dit liv, stop med at hore sådan rundt, og spar på alkoholen min datter skal ikke udsættes for din livsstil, specielt ikke når du ikke kan styre det! Ikke et sekund før du har styr på dette får du lov til at se hende!"
Han siger ok og at jeg bestemmer, dog er faderskabet ikke i orden han har skrevet et anden dato end vidnerne. (Skide smart ikke?)
5, jeg beder om afstand for at kunne passe på mig selv og min datter, hvor han så siger igen igen igen "FINT! så pas i jer selv! Det er nemlig lettest at glemme jer"
Nu siger han så i byen at jeg nægter ham at se din datter for altid, omtaler mig med ord som "fucking" ..... Og jeg kunne blive ved!
Kan man nægte ham at se hende når han nu siger at jeg gør dette? Har oveni hørt fra hans MOR at han er tilbage på stoffer (han er tidligere misbruger) han ser heller ikke sin søn, han gør intet for at se ham
kan jeg gøre noget for at beskytte mit barn?
nu har jeg siddet og læst de fleste kommentarer i dit indlæg......
jeg vil starte med at sige jeg forstår dig så udemærket godt!! det er dybt frustrerende med sådan en mand der vil og så vil han ikke og så vil ha da egentlig godt alligevel....
Men fact er at det kan du desværre ikke gøre ret meget ved. Uanset hvor frustrerende det end måtte være kan du aldrig nogensinde forbyde ham at se sit barn. Du kan derimod vælge at sige hør her.. jeg kan ikke holde til det her mere. Hvis du vil se din datter må du gå i statsforvaltningen og søge om samvær derinde. Hvis han gør det så må i så tage den derinde. Men du skal ikke regne med at du kan nægte ham samvær overhovedet! der skal i dag RIGTIG meget til at faderen bliver nægtet samvær.
Det at han er begyndt på stoffer igen er selvfølgelig ikke særlig heldigt
men så må du hvis sf insisterer på faderen skal ha samvær bede om at samværet bliver overvåget pga mistanke om stofmisbrug...
Men som andre også har sagt..... du har valgt at få barnet med ham.. så du skrev du var imod abort hvilket jo er en helt fin holdning. Men så vælger du også faderen til... uanset hvor stort et fjols du synes han er så er han faderen til jeres datter...... og sådan ser sf også på det.. Barnet har ret til begge forældre i sit liv og muligt det skal starte heeeeeeelt fra bunden. Men tror ikke du skal satse på han ikke får samvær med jeres datter.
Jeg har en datter på 9 år.... hun begyndte først at se sin far da hun var 7 år gammel..... og jeg kan love dig for det har haft store konsekvenser for hende!!!...... han valgte hende selv fra da hun var halvandet år...... så jeg havde ikke rigtig noget valg... kunne jo ikke tvinge ham til at se hende hvis han ikke ville... men ja som sagt har det haft store omkostninger for hende ikke at have sin far i sit liv.... og hun har været meget igennem pga det.... nu ser de hinanden og HOLD nu op hvor er det fantastisk!!!!!... hun er virkelig vokset på de 2 år de har kendt hinanden og har forandret sig rigtig meget.... til det positive......
Så mit råd er hvis i kommer i sf.... lad vær med at sidde og svine ham til og fortælle din mening om ham og hvilken idiot du sys han er..... men prøv og vær samarbejdsvillig med ham og fortæl at du selvfølgelig ønsker jeres datter skal kende sin far og have et forhold til ham.... men at du er bekymret.... det er jeg sikker på du kommer længst med......
altså og liiige en oplysning... selvom du har den fulde forældremyndighed kan han altid søge om fælles forældremyndighed.........
det er der intet der står til hindring for......