IHHHH!!!! ( meget grimt sprog kan forekomme!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

SandraXOXO

Michelle93 skriver:

Jamen jeg har jo intet nægtet ham! Har bedt ham at få styr på nogle ting før et møde blev arrangeret.

Jeg er strengt imod abort, det vil aldrig komme på tale. (Og ja jeg var på p-piller og tog dem præcis klokkeslæt hver dag). Samt jeg tror på det bedste i alle..

min datter er 4 uger og hun lider på ingen måde svigt!!! 

og hun er bedre tjent uden ham, for som hans konstant skifter nemlig, er det svigt hun kommer til at være under. 

Det lyder dejligt at hun ingen svigt lider. Men det gør hun jo lidt alligevel i og med hendes far er et paphovede. Og du kan ikke nægte ham at se hende, du kan faktisk ikke engang forlange han skal have styr på sit liv, du kan ikke beskytte hende mod ham og hans svigt for han har ret til at se hende. Nåreller hvis han søger samværd, får han det. Det eneste du kan gøre er at fortælle han er på stoffer og håbe han så kun får samværd overvåget af en fra kommunen.

Det er meget meget meget sjældent at far ingen rettigheder har. Selv kriminelle stofmisbrugere der banker deres børns mødre og dagligt truer og skælder og smælder, har ret til at se deres børn desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

SandraXOXO

Michelle93 skriver:

Jamen jeg har jo intet nægtet ham! Har bedt ham at få styr på nogle ting før et møde blev arrangeret.

Jeg er strengt imod abort, det vil aldrig komme på tale. (Og ja jeg var på p-piller og tog dem præcis klokkeslæt hver dag). Samt jeg tror på det bedste i alle..

min datter er 4 uger og hun lider på ingen måde svigt!!! 

og hun er bedre tjent uden ham, for som hans konstant skifter nemlig, er det svigt hun kommer til at være under. 

Det lyder dejligt at hun ingen svigt lider. Men det gør hun jo lidt alligevel i og med hendes far er et paphovede. Og du kan ikke nægte ham at se hende, du kan faktisk ikke engang forlange han skal have styr på sit liv, du kan ikke beskytte hende mod ham og hans svigt for han har ret til at se hende. Nåreller hvis han søger samværd, får han det. Det eneste du kan gøre er at fortælle han er på stoffer og håbe han så kun får samværd overvåget af en fra kommunen.

Det er meget meget meget sjældent at far ingen rettigheder har. Selv kriminelle stofmisbrugere der banker deres børns mødre og dagligt truer og skælder og smælder, har ret til at se deres børn desværre.

Anmeld

8. juni 2014

RosSofi

Nu læste jeg kun det første indlæg- Men jeg tænker : Drop ham !(ja nemmere sagt end gjort, men blev altså hidsig over det med at han 7 gange ændrer mening om hvorvidt han vil være der eller ej. Man kan altså ikke shoppe ind og ud på et barn.

Den anden ting er, at jeg synes du skal blande dig uden om hans liv, hvor meget han vælger at drikke og hvem og hvor mange han vælger at bolle med, når han IKKE har jeres barn er ikke din sag.

Anmeld

8. juni 2014

Just123

SandraXOXO skriver:

Hun kan også nægte at udlevere deres datter, så får hun 'bare' bøder for det. Når hun ikke er ældre så bliver hun jo ikke selv udspurgt om hun vil se ham eller ej, så hvis ud holder barnet tilbage, så lider barnet jo ikke? Men men, når så barnet bliver gammel nok så bliver hun udspurgt om hun vil se far eller ej, og hvis så barnet ikke vil (eller mor 'manipulere', siger ikke at mor gør det! Men det kan hun gøre) så kan far ikke gøre så meget. 

Anmeld

8. juni 2014

SandraXOXO

Just123 skriver:

Hun kan også nægte at udlevere deres datter, så får hun 'bare' bøder for det. Når hun ikke er ældre så bliver hun jo ikke selv udspurgt om hun vil se ham eller ej, så hvis ud holder barnet tilbage, så lider barnet jo ikke? Men men, når så barnet bliver gammel nok så bliver hun udspurgt om hun vil se far eller ej, og hvis så barnet ikke vil (eller mor 'manipulere', siger ikke at mor gør det! Men det kan hun gøre) så kan far ikke gøre så meget. 

Ja hun kan nægte, og så bliver hun stemplet som usammenarbejdevillig, og så står far stærkere ved en sag om forældremyndigheden. Og når politiet så dukker op for at tvinge barnet ud af hendes arme og på samværd, så skal hun bare stikke af eller udsætte sit barn for at blive hentet af politiet? Det holder jo ikke.

Anmeld

8. juni 2014

Just123

SandraXOXO skriver:

Ja hun kan nægte, og så bliver hun stemplet som usammenarbejdevillig, og så står far stærkere ved en sag om forældremyndigheden. Og når politiet så dukker op for at tvinge barnet ud af hendes arme og på samværd, så skal hun bare stikke af eller udsætte sit barn for at blive hentet af politiet? Det holder jo ikke.

Når barnet bliver gammel nok til at blive spurgt, hvis så barnet siger nej til at se far så kan han ikke gøre noget! Og i sådan en sag, der skal man ikke først være 10-12 år før man bliver spurgt! 

Anmeld

8. juni 2014

Jj1709

Din ekskæreste har ret til at se jeres datter, at man svigter er ikke en årsag til han ikke må se hende, desværre.. Men jeg tænker at du jo faktisk os svigter din datter, ved ikke at lade hende se sin far.. Børn har krav på begge deres forældre, så vidt det er muligt.. 

I tilfælde af at han er på stoffer, vil han ikke få hende på samvær hos ham, det vil blive overvåget samvær..

Mht. hans livsstil ( udover stofferne ) så har du INGEN ret til at blande dig OVERHOVEDET, ligeså vel at han heller ikke har ret til at blande sig i dit.. 

Anmeld

8. juni 2014

SandraXOXO

Just123 skriver:

Når barnet bliver gammel nok til at blive spurgt, hvis så barnet siger nej til at se far så kan han ikke gøre noget! Og i sådan en sag, der skal man ikke først være 10-12 år før man bliver spurgt! 

Et barn på 4 uger siger ikke ret meget ;-) og godt nok kan sager trække ud, meen, i årevis er nok lidt urealistisk.

Anmeld

8. juni 2014

modesty

Nej, hun får ikke bare bøder. Politiet vil (heldigvis) blande sig hvis hun nægter at udlevere barnet efter aftale.

Anmeld

8. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Men det er jo bare forkert på så mange måder? Ingen børn skal lide under dette, og det kommer min datter til ved at få et kendskab til faderen? 

Hun kommer også til at lide ved ikke at se hendes far. Du bliver nødt til at tage ansvaret for at det samarbejde kommer til at fungere uanset hvor stor en idiot manden er. Det er nu engang det bedste for din datter.

Tilføjelse: Du kan ikke nægte at han ser sin datter, fordi han lyver. Det går altså bare slet ikke. Du kan heller ikke styre hvordan han skal leve sit liv, hvis du har en mistanke om stoffer, så må du tage det om med myndighederne. Kontakt statsforvaltningen og få en aftale på plads. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.