Tak til de der vil læse dette og måske hjælpe
De forbandede latterlige røv syge mænd!!!
Kræft edme og jeg ikke skal gøres til den dumme ko rundt i byen fordi min dejlige datters far (det lede svin!) ikke kan fortælle sandheden?!! Ihh mit pis er helt oppe og koge!
1, han ville tvinge mig igennem en abort
2, da jeg sagde fra smed han mig på gaden og ville intet have med mig eller min datter at gøre
3, han vælger at "mande sig op" og vil nu gerne være der for hende (han fandt jo ud af at det var en pige jeg ventede mig) dette er nu 7 gang han har ændret mening om hvorvidt han vil være der!
4, jeg siger (og jeg laver et direkte citat af mine ord til ham!)
"Du skal have styr på ALLE de ting der skal være i orden inden et barn kommer til verden, det indebære faderskabet skal være godkendt og bidragssagen godkendt! Du skal have styr på dit liv, stop med at hore sådan rundt, og spar på alkoholen min datter skal ikke udsættes for din livsstil, specielt ikke når du ikke kan styre det! Ikke et sekund før du har styr på dette får du lov til at se hende!"
Han siger ok og at jeg bestemmer, dog er faderskabet ikke i orden han har skrevet et anden dato end vidnerne. (Skide smart ikke?)
5, jeg beder om afstand for at kunne passe på mig selv og min datter, hvor han så siger igen igen igen "FINT! så pas i jer selv! Det er nemlig lettest at glemme jer"
Nu siger han så i byen at jeg nægter ham at se din datter for altid, omtaler mig med ord som "fucking" ..... Og jeg kunne blive ved!
Kan man nægte ham at se hende når han nu siger at jeg gør dette? Har oveni hørt fra hans MOR at han er tilbage på stoffer (han er tidligere misbruger) han ser heller ikke sin søn, han gør intet for at se ham
kan jeg gøre noget for at beskytte mit barn?