IHHHH!!!! ( meget grimt sprog kan forekomme!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
38 svar
86 synes godt om
8. juni 2014

Enskønhed14

Tak til de der vil læse dette og måske hjælpe

De forbandede latterlige røv syge mænd!!! 

Kræft edme og jeg ikke skal gøres til den dumme ko rundt i byen fordi min dejlige datters far (det lede svin!) ikke kan fortælle sandheden?!! Ihh mit pis er helt oppe og koge! 

1, han ville tvinge mig igennem en abort

2, da jeg sagde fra smed han mig på gaden og ville intet have med mig eller min datter at gøre

3, han vælger at "mande sig op" og vil nu gerne være der for hende (han fandt jo ud af at det var en pige jeg ventede mig) dette er nu 7 gang han har ændret mening om hvorvidt han vil være der! 

4, jeg siger (og jeg laver et direkte citat af mine ord til ham!) 

"Du skal have styr på ALLE de ting der skal være i orden inden et barn kommer til verden, det indebære faderskabet skal være godkendt og bidragssagen godkendt! Du skal have styr på dit liv, stop med at hore sådan rundt, og spar på alkoholen min datter skal ikke udsættes for din livsstil, specielt ikke når du ikke kan styre det! Ikke et sekund før du har styr på dette får du lov til at se hende!" 

Han siger ok og at jeg bestemmer, dog er faderskabet ikke i orden han har skrevet et anden dato end vidnerne. (Skide smart ikke?) 

5, jeg beder om afstand for at kunne passe på mig selv og min datter, hvor han så siger igen igen igen "FINT! så pas i jer selv! Det er nemlig lettest at glemme jer" 

Nu siger han så i byen at jeg nægter ham at se din datter for altid, omtaler mig med ord som "fucking" ..... Og jeg kunne blive ved! 

Kan man nægte ham at se hende når han nu siger at jeg gør dette? Har oveni hørt fra hans MOR at han er tilbage på stoffer (han er tidligere misbruger) han ser heller ikke sin søn, han gør intet for at se ham

kan jeg gøre noget for at beskytte mit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

SandraXOXO

Han kan jo altid søge samværd og han får det nok også, børn har brug for begge forældre og forældre har 'ret' til deres børn, fuck ups eller ej. Du kan ikke nægte ham at se baby og hvis du gør, kan han bruge det imod dig ved en eventuel sag. Men er han på stoffer o.lign skal han nok ha overvåget samværd med en fra kommunen. Men. Hvorfor overhovedet udsætte et barn for at få ham som far, når du ved han ikke har styr på en skid og er en crappy far for det barn han har i forvejen?! Det virker ret dumt i min verden.
Stakkels barn.....

Anmeld

8. juni 2014

Just123

SandraXOXO skriver:

Han kan jo altid søge samværd og han får det nok også, børn har brug for begge forældre og forældre har 'ret' til deres børn, fuck ups eller ej. Du kan ikke nægte ham at se baby og hvis du gør, kan han bruge det imod dig ved en eventuel sag. Men er han på stoffer o.lign skal han nok ha overvåget samværd med en fra kommunen. Men. Hvorfor overhovedet udsætte et barn for at få ham som far, når du ved han ikke har styr på en skid og er en crappy far for det barn han har i forvejen?! Det virker ret dumt i min verden.
Stakkels barn.....

Nu kan du jo så ikke vide om hun er blevet gravid ved en fejl. Så kunne hun få en abort ja, men man skal vist være rimelig stærk psykisk for at få en abort og ikke ryge i kul kælderen bag efter . Nu er jeg selv i mod at få abort!!! 

Anmeld

8. juni 2014

Albertsen92

Tænkte også... Hvorfor få et barn med sådan en mand, når du ved hvordan han er?

Du hænger på ham resten af livet, da han har ret til at se sit barn.

Anmeld

8. juni 2014

Enskønhed14

SandraXOXO skriver:

Stakkels barn.....

Jamen jeg har jo intet nægtet ham! Har bedt ham at få styr på nogle ting før et møde blev arrangeret.

Jeg er strengt imod abort, det vil aldrig komme på tale. (Og ja jeg var på p-piller og tog dem præcis klokkeslæt hver dag). Samt jeg tror på det bedste i alle..

min datter er 4 uger og hun lider på ingen måde svigt!!! 

og hun er bedre tjent uden ham, for som hans konstant skifter nemlig, er det svigt hun kommer til at være under. 

Anmeld

8. juni 2014

Enskønhed14

Just123 skriver:

Nu kan du jo så ikke vide om hun er blevet gravid ved en fejl. Så kunne hun få en abort ja, men man skal vist være rimelig stærk psykisk for at få en abort og ikke ryge i kul kælderen bag efter . Nu er jeg selv i mod at få abort!!! 

Nemlig, det var bestemt ikke mening at jeg skulle blive gravid. Jeg var punktlig med mine piller! Men blev gravid alligevel. 

Anmeld

8. juni 2014

Enskønhed14

Albertsen92 skriver:

Tænkte også... Hvorfor få et barn med sådan en mand, når du ved hvordan han er?

Du hænger på ham resten af livet, da han har ret til at se sit barn.

Han vil ingen ret have hvis han bliver set som en far der svigter og det er flere gange blevet set beviser for?

Anmeld

8. juni 2014

SandraXOXO

Just123 skriver:

Man skal vist også være rimelig stærk psykisk for at udsætte sit barn for sådan en spade som far. For slet ikke at snakke om de psykiske m'en man acceptere på sit barns vegne. man har jo nok ikke en helt super barndom hvis ens far konstant svigter, og det må jo, sætte sine spor psykisk i barnet. Men det er ligemeget bare mor undgår det hårde i at få en abort?
Jeg er for abort- når det er det bedste i en given situation. Men det var ikke det tråden handlede om.

Anmeld

8. juni 2014

SandraXOXO

Michelle93 skriver:

Han vil ingen ret have hvis han bliver set som en far der svigter og det er flere gange blevet set beviser for?

Fædre har ret til at se deres børn uanset hvor mange gange de svigter, desværre. Ja, det har mødre jo også. Sådan er det bare.

Anmeld

8. juni 2014

Enskønhed14

SandraXOXO skriver:

Fædre har ret til at se deres børn uanset hvor mange gange de svigter, desværre. Ja, det har mødre jo også. Sådan er det bare.

Men det er jo bare forkert på så mange måder? Ingen børn skal lide under dette, og det kommer min datter til ved at få et kendskab til faderen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.