Mor og meget mere skriver:
Om det var seriøst eller humoristisk ment, så sidder der stadig en person bag indlægget om den anden episode og er knust over, at kæresten har forladt hende. Jeg ville godt nok være ked af det, hvis baggrunden for min ulykkelige situation - selvforskyldt eller ej - blev brugt som eksempel på, at "det kunne være meget værre".
Man kan henvise til fiktive episoder eller til personer, hvis historier man kender fra pressen, men der er ikke meget tryghed i et forum som dette, hvis man risikerer, at ens betroelser bruges på denne måde.
Betroelser på et åbent forum vil altid være risikabelt, og nu vil jeg jo helst ikke køre tråden så meget af sporet, som i allerede har været gode til (vender tilbage til dette senere i indlægget), MEN når man som ts i anden episode ændrer forklaringer, overhovedet ikke svarer på kritik og til slut giver udtryk for at hende og manden er sammen igen, så føler jeg ikke at nogen kan lide last af, at min kommentar til denne tråd kan kobles på en anden tråd, men at denne kommentar er helt reel i forhold til netop denne tråd (bare med en humoristisk vinkel).
Desuden er jeg udmærket godt klar over, at der sidder personer bag hvert indlæg. Og igen - hvis man vælger at udgive dele af sig selv og sin historie må man tage det hele med. Du skriver selv at dette er et åbent forum.
I forhold til at køre tråden af sporet, så var min allerførste kommentar måske starteren til dette (dog uden at dette var min intention), men derfor er det da ikke ensbetydende med at vi bare skal køre den ud på et spørgsmål om etik og moral. Det må du (og jer andre, selvfølgelig) hjertensgerne oprette en ny tråd omkring, og så vil jeg da gerne komme med input.
Anmeld