Han kom mega mega fuld hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

Røverdatter

M&F skriver:

Den der kommentar var unødvendig i denne tråd! Du behøver ikke blande to tråde sammen, og med din ironi udstille en anden bruger på den måde. Det er så usmageligt! Hvis du har et problem med brugerne af den anden tråd, så gå til hende i stedet

TS bad ikke om dumsmarte kommentarer, men om råd til, hvordan hun kan fortælle sin mand det er ok han drikker, men at hun bliver utrolig bekymret når han drikker så meget at han falder i søvn på en bænk.

TIL TS: Jeg ville sige det som det var; Skat, jeg er glad for du havde en sjov aften ude og gør det endelig igen, men kan du forsøge at undgå at sove på vej hjem, da jeg bliver pokkers bekymret over hvad der kan ske min dejlige mand, når han ligger der. Det er ikke alle, der er lige rare mennesker.
Og så behøver det jo ikke være en større diskussion Men så har du fået lettet dit hjerte og sagt det fordi du holder af ham

Jeg har ikke noget problem. Mit indlæg var seriøst ment, men selvfølgelig med et blink i øjet. Slå lige koldt vand i blodet, det er søndag..
TS' mand faldt i søvn på en bænk, men har gode kammerater der følger ham hjem. Og det er, uanset om du vil det eller ej (og uanset om det kan kobles på en anden tråd), en bedre situation end at finde ham nøgen på sofaen med to veninder.

TIL TS:
Din bekymring er sikkert reel nok, og det er da også forståeligt når nu du/han er vant til, at han ikke drikker sig hammer-stiv og går totalt kold. Men han har gode venner, som følger ham hjem. Der skete heldigvis ikke noget, og han har nok også lært noget af det hele Men ærgerligt at i må aflyse jeres planer for dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Marts<3

Mor her havde ikke været ude i laaaaangtid. Var hjemme kl 23.30, brækket mig på taxichaufførens sko og blev lagt i seng af min kæreste... Det var rigtig rigtig rigtig flot...

Jeg blev rigeligt straffet af tømmermænd og mine forestillinger om hvor pinlig jeg har været...(eftersigende var jeg ikke ubehagelig eller lavede scener)

Og jeg er altså et ordenligt menneske... Men jeg er også kun et menneske...

Anmeld

8. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Røverdatter skriver:

I det mindste fandt du ham ikke sovende nøgen på sofaen med to af dine veninder "uden at lave noget"...

Flot kommentar. NOT!

Rigtig dårlig stil det der..

Anmeld

8. juni 2014

Røverdatter

Mom skriver:

Flot kommentar. NOT!

Rigtig dårlig stil det der..

Flot bidrag til tråden.

Jeg mente det faktisk ret seriøst.

Anmeld

8. juni 2014

Chevro

Anonym skriver:

Min mand drikker normalt meget sjælent. I går var han så til en fest og fik i den grad for meget indenbors. To af hans kammerater finder ham tilfældigvis sovende på en bænk og følger ham hjem. Da han kommer hjem kan han ikke selv komme ind, så de ringer til mig, og jeg får ham ind. Vi når kun lige ind på badeværelset og så over brækker han sig bare. Ej men ved ikke lige hvad der sker. Vi er bare så ordentlige mennesker og så ligger han på en bænk og sover. Er faktisk småsur, men kun fordi jeg blev bekymret. Hvad kunne der ikke lige være sket!? Puha tør slet ikke tænke på det.. Og så self lidt ærgeligt at jeg ved den tur vi skulle have været på i dag er aflyst for hans vedkommende på grund af tømmermænd.
Nå men fejl sker og det ved jeg, men jeg vil faktisk gerne sige at det sq ikke er iorden at sådan noget sker, men uden at lyde for moragtig.. Og så alligevel, hvad hvis der var sket ham noget, vi har børn... Hvordan ville I sige det??

Jeg er den der fester mest her! Og min kæreste hverken skal eller kan blande sig i om jeg drikker og hvor meget! Når jeg endelig er i byen - får jeg så hatten passer!

Giiiid min kæreste ville drikke sig i hegnet bare engang imellem !!

Altså jeg tager det sku ikke så tungt. Vi har da allesammen prøvet lidt af hvert (: og han må jo ha trængt til det ;-)

Anmeld

8. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Røverdatter skriver:

Flot bidrag til tråden.

Jeg mente det faktisk ret seriøst.

At blande en anden meget følelseladet tråd ind i denne tråd er bare direkte usmageligt, TS fra den anden tråd behøver nok ikke flere dunk i hovedet end dem hun fik i sin egen tråd, så måske du skulle have fundet bare en lidt anden frase at bruge, uden at gøre grin med et andet menneske!

Mit bidrag ud over dette er "likes", da min holdning er givet til kende

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Tusinde tak for alle jeres svar. Har sat dej over til burgerboller og handlet bacon og cola i massevis. Kan for alt i verden godt unde min mand at skeje ud og er sikker på at de moralske eller pinlige tømmermænd er slemme nok i forvejen, så tror min kommentar bliver holdt til en kort bekymring.. Tanken om at han ikke kom hjem til os igen er ulidelig, men der skete heldigvis ikke noget.. Håber I får en god dag :-)

Anmeld

8. juni 2014

Røverdatter

Mom skriver:

At blande en anden meget følelseladet tråd ind i denne tråd er bare direkte usmageligt, TS fra den anden tråd behøver nok ikke flere dunk i hovedet end dem hun fik i sin egen tråd, så måske du skulle have fundet bare en lidt anden frase at bruge, uden at gøre grin med et andet menneske!

Mit bidrag ud over dette er "likes", da min holdning er givet til kende

Jeg har ikke haft nogen intentioner i at gøre folk til grin. At du opfatter det således (og få andre også gør) er din betragtning og behøver på ingen måde at være min realitet.

Dét at det her bliver sådan blæst op gør det kun værre for trådstarterne. Så måske du skulle tage dine humoristiske øjne på i stedet

Anmeld

8. juni 2014

Mamalou

Jeg tror ikke, at jeg ville tage det så tungt. Han har sikkert haft en god aften, hvor det er gået lidt for vidt med alkoholen. Du skriver, at han sjældent drikker, så ville tage det med et smil. Han bliver sikkert straffet hårdt nok af tømmermændene

Anmeld

8. juni 2014

Pikku Myy

Røverdatter skriver:

Jeg har ikke haft nogen intentioner i at gøre folk til grin. At du opfatter det således (og få andre også gør) er din betragtning og behøver på ingen måde at være min realitet.

Dét at det her bliver sådan blæst op gør det kun værre for trådstarterne. Så måske du skulle tage dine humoristiske øjne på i stedet

Så bliver du nok nødt til at forholde dig til at vi er rigtig mange der har forstået det på en anden måde end det var ment. Modtageren bestemmer budskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.