Han kom mega mega fuld hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

B&J

Du skriver slev problemet i er ordenlige mennesker, han havde lyst til at slå sig løs og lidt for meget og det skal der også være plads til... og HUSK vejret var super godt så sov uden for var ikke så slemt han var sikkert blevet træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

AnnaK89

"Ordentlige mennesker" - ej helt ærligt!
Jeg mener bestemt også, at min kæreste og jeg er ordentlige mennesker, men min kæreste er bare virkelig god til at falde i søvn diverse steder når han har fået noget at drikke og han behøver ikke engang at have drukket meget. På en grillbar, på en bar, imens han spiser sin natpizza efter en bytur osv. Han falder simpelthen bare i søvn hvor det lige passer ham - men så ved jeg da at han ikke laver ballade så længe!
Hellere en mand der falder i søvn end en mand der absolut skal ud og opsøge en masse trælse ting.

Anmeld

8. juni 2014

SandraXOXO

Jeg ville hente cola og burger til ham og ellers holde mig lidt væk. Gider absolut ikke være en sur mor. Han har haft det sjovt. Og herre gud, hvem har ikke taget en lur på en bænk i en brandert. Han får rigeligt straf senere, tømmermænd og børn er en dårlig cocktail :-D haha..

Anmeld

8. juni 2014

M&F&C

Røverdatter skriver:

I det mindste fandt du ham ikke sovende nøgen på sofaen med to af dine veninder "uden at lave noget"...

Den der kommentar var unødvendig i denne tråd! Du behøver ikke blande to tråde sammen, og med din ironi udstille en anden bruger på den måde. Det er så usmageligt! Hvis du har et problem med brugerne af den anden tråd, så gå til hende i stedet

TS bad ikke om dumsmarte kommentarer, men om råd til, hvordan hun kan fortælle sin mand det er ok han drikker, men at hun bliver utrolig bekymret når han drikker så meget at han falder i søvn på en bænk.

TIL TS: Jeg ville sige det som det var; Skat, jeg er glad for du havde en sjov aften ude og gør det endelig igen, men kan du forsøge at undgå at sove på vej hjem, da jeg bliver pokkers bekymret over hvad der kan ske min dejlige mand, når han ligger der. Det er ikke alle, der er lige rare mennesker.
Og så behøver det jo ikke være en større diskussion Men så har du fået lettet dit hjerte og sagt det fordi du holder af ham

Anmeld

8. juni 2014

LinLin

Røverdatter skriver:

I det mindste fandt du ham ikke sovende nøgen på sofaen med to af dine veninder "uden at lave noget"...

Anmeld

8. juni 2014

Trekløver(:

Røverdatter skriver:

Usmagelig kommentar

Anmeld

8. juni 2014

LinLin

Jeg synes ikke du lyder som om du vil bestemme at han ikke skal gå i byen eller lignende
Men kan godt forstå du blev bekymret og jeg ville også selv have behov for at fortælle min mand at jeg faktisk var bange for at der var sket ham noget....

Anmeld

8. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min mand drikker normalt meget sjælent. I går var han så til en fest og fik i den grad for meget indenbors. To af hans kammerater finder ham tilfældigvis sovende på en bænk og følger ham hjem. Da han kommer hjem kan han ikke selv komme ind, så de ringer til mig, og jeg får ham ind. Vi når kun lige ind på badeværelset og så over brækker han sig bare. Ej men ved ikke lige hvad der sker. Vi er bare så ordentlige mennesker og så ligger han på en bænk og sover. Er faktisk småsur, men kun fordi jeg blev bekymret. Hvad kunne der ikke lige være sket!? Puha tør slet ikke tænke på det.. Og så self lidt ærgeligt at jeg ved den tur vi skulle have været på i dag er aflyst for hans vedkommende på grund af tømmermænd.
Nå men fejl sker og det ved jeg, men jeg vil faktisk gerne sige at det sq ikke er iorden at sådan noget sker, men uden at lyde for moragtig.. Og så alligevel, hvad hvis der var sket ham noget, vi har børn... Hvordan ville I sige det??

Jeg forstår godt at du blev bekymret, det ville jeg da også blive hvis min mand var faldet i søvn i en park alene.

Du lyder ikke som en sur kæreste, men nærmere en der er omsorgsfuld overfor din familie. Lad ham sove ud, og så sæt det på pyt kontoen, men fortæl ham at du blev bekymret for ham.

Anmeld

8. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Min mand drikker normalt meget sjælent. I går var han så til en fest og fik i den grad for meget indenbors. To af hans kammerater finder ham tilfældigvis sovende på en bænk og følger ham hjem. Da han kommer hjem kan han ikke selv komme ind, så de ringer til mig, og jeg får ham ind. Vi når kun lige ind på badeværelset og så over brækker han sig bare. Ej men ved ikke lige hvad der sker. Vi er bare så ordentlige mennesker og så ligger han på en bænk og sover. Er faktisk småsur, men kun fordi jeg blev bekymret. Hvad kunne der ikke lige være sket!? Puha tør slet ikke tænke på det.. Og så self lidt ærgeligt at jeg ved den tur vi skulle have været på i dag er aflyst for hans vedkommende på grund af tømmermænd.
Nå men fejl sker og det ved jeg, men jeg vil faktisk gerne sige at det sq ikke er iorden at sådan noget sker, men uden at lyde for moragtig.. Og så alligevel, hvad hvis der var sket ham noget, vi har børn... Hvordan ville I sige det??

Det eneste, der gør at jeg tænker "" er at du skriver, at I er 'ordentlige mennesker'. Ordentlige mennesker laver også 'ballade' i ny og næ. 

Det er helt forståeligt at du bliver bekymret, for man hører sgu så meget for tiden. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg gøre rent efter hans lille brækshow. Evt lave noget lækker morgenmad og have noget iskoldt vand på køl (og evt en iskold cola, det hjælper så godt på tømmermændene). Det gør jeg altid når gemalen har været fuld, og jo mere han har irriteret mig, desto bedre.... For hold nu fast hvor får han dårlig samvittighed.  Uden man så meget som behøver at hæve stemmen over hans lille show... (Han gjorde det samme for mig, da jeg var til julefrokost for halvandet år siden, og brækkede mig i bilen på vej hjem  Samvittigheden havde det skidt flere dage efter - fordi han netop var så sød ved mig som han var). 

Anmeld

8. juni 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Som jeg læser det su skriver, så fik du en stor klump i maven af bekymring fordi du elsker ham og fordi du ikke kan undvære ham i jeres liv med børnene så hvis du skal sige noget til ham, så fokuser på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.