Han kom mega mega fuld hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.205 visninger
39 svar
205 synes godt om
8. juni 2014

Anonym trådstarter

Min mand drikker normalt meget sjælent. I går var han så til en fest og fik i den grad for meget indenbors. To af hans kammerater finder ham tilfældigvis sovende på en bænk og følger ham hjem. Da han kommer hjem kan han ikke selv komme ind, så de ringer til mig, og jeg får ham ind. Vi når kun lige ind på badeværelset og så over brækker han sig bare. Ej men ved ikke lige hvad der sker. Vi er bare så ordentlige mennesker og så ligger han på en bænk og sover. Er faktisk småsur, men kun fordi jeg blev bekymret. Hvad kunne der ikke lige være sket!? Puha tør slet ikke tænke på det.. Og så self lidt ærgeligt at jeg ved den tur vi skulle have været på i dag er aflyst for hans vedkommende på grund af tømmermænd.
Nå men fejl sker og det ved jeg, men jeg vil faktisk gerne sige at det sq ikke er iorden at sådan noget sker, men uden at lyde for moragtig.. Og så alligevel, hvad hvis der var sket ham noget, vi har børn... Hvordan ville I sige det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Patriark

Anonym skriver:

Min mand drikker normalt meget sjælent. I går var han så til en fest og fik i den grad for meget indenbors. To af hans kammerater finder ham tilfældigvis sovende på en bænk og følger ham hjem. Da han kommer hjem kan han ikke selv komme ind, så de ringer til mig, og jeg får ham ind. Vi når kun lige ind på badeværelset og så over brækker han sig bare. Ej men ved ikke lige hvad der sker. Vi er bare så ordentlige mennesker og så ligger han på en bænk og sover. Er faktisk småsur, men kun fordi jeg blev bekymret. Hvad kunne der ikke lige være sket!? Puha tør slet ikke tænke på det.. Og så self lidt ærgeligt at jeg ved den tur vi skulle have været på i dag er aflyst for hans vedkommende på grund af tømmermænd.
Nå men fejl sker og det ved jeg, men jeg vil faktisk gerne sige at det sq ikke er iorden at sådan noget sker, men uden at lyde for moragtig.. Og så alligevel, hvad hvis der var sket ham noget, vi har børn... Hvordan ville I sige det??

Nogle gange må man spørge sig selv om hvilken mand man vil have; et stuemøbel eller et menneske af kød og blod?

Anmeld

8. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godt for ham, at han har haft det sjovt, knap så godt, hvad der venter af tømmermænd i dag.
Måske du selv kunne trænge til sådan en tur og løsne lidt op?
Din mand overlevede at sove på en bænk, der er så mange andre farer derude, trafikken, sygdomme osv. - jeg tror han klarer sig igennem traumet

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Nogle gange må man spørge sig selv om hvilken mand man vil have; et stuemøbel eller et menneske af kød og blod?

Det er så absolut ikke det jeg mener. Jeg under ham til fulde en sjov aften, og pyt med at han fik lidt for meget. Jeg bekymrede mig bare over at han lå på en bænk i en mørk park hvor der engang imellem kommer nogle ret skumle typer.

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Godt for ham, at han har haft det sjovt, knap så godt, hvad der venter af tømmermænd i dag.
Måske du selv kunne trænge til sådan en tur og løsne lidt op?
Din mand overlevede at sove på en bænk, der er så mange andre farer derude, trafikken, sygdomme osv. - jeg tror han klarer sig igennem traumet

Jamen bestemt godt han har haft det sjovt og fedt nok for ham. Men tanken om hvad der ikke kunne have været sket ramte mig virkeligt bare lige.. Har ikke planer om overhovedet at skælde ham ud eller noget, det var virkeligt bare en bekymring. Men tænker når han kommer til sig selv engang i aften, så behøver jeg sikkert ikke sige så meget, for han ved det sikkert godt selv..

Anmeld

8. juni 2014

Karina84

Puha jeg kan godt forstå at du er bekymret og en anelse sur eller træt af at han er blevet SÅ fuld at han er faldet i søvn i en park. Selvom min mand også kan tage i byen og fulde den, så bliver jeg da også bekymret nogle gange om han kan komme hjem uden de store problemer.

Så jeg kan godt forstå din grad af "sur", og det er selvom han selvfølgelig skal ha lov til en god bytur 

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Puha jeg kan godt forstå at du er bekymret og en anelse sur eller træt af at han er blevet SÅ fuld at han er faldet i søvn i en park. Selvom min mand også kan tage i byen og fulde den, så bliver jeg da også bekymret nogle gange om han kan komme hjem uden de store problemer.

Så jeg kan godt forstå din grad af "sur", og det er selvom han selvfølgelig skal ha lov til en god bytur 

Præcis! Han må hjertens gerne gå i byen og jeg gør det også selv engang imellem, men vil bare virkeligt gerne have ham hjem i et stykke! Tak for din forståelse :-)

Anmeld

8. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nogen gange sker der bare ting, man ik helt forstår, hvilket er så fedt. Her sidste weekende var jeg til Herning rocker, og på vejen hjem fandt vi en fyr der var faldet og havde slået hul i hovedet. Ham ku slet ik huske hva der var sket, for han var jo bare på vej hjem til konen og ungerne. Så mærkligt og meget bekymrnde! 

Håber i får en god dag alligevel! Vh stine

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja nogen gange sker der bare ting, man ik helt forstår, hvilket er så fedt. Her sidste weekende var jeg til Herning rocker, og på vejen hjem fandt vi en fyr der var faldet og havde slået hul i hovedet. Ham ku slet ik huske hva der var sket, for han var jo bare på vej hjem til konen og ungerne. Så mærkligt og meget bekymrnde! 

Håber i får en god dag alligevel! Vh stine

Men godt det var jer der fandt ham og ikke nogen der så ham som et let offer.. Og stakkels mand, han må i den grad have lidt hovedpine dagen efter.
Tak, vi får en god dag.. Eller tror måske brækmonsteret har haft bedre

Anmeld

8. juni 2014

Røverdatter

I det mindste fandt du ham ikke sovende nøgen på sofaen med to af dine veninder "uden at lave noget"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.