Ved i ikke er læger, men har været syg længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

ESV

Kamulla skriver:

det er hele venstre side, hvis du ligger mærke til huden over læben også.... næsen kan man ikke se da det er indenvendigt men det er nok den der gør mest ondt... 

huden over læben buler ud også.. som sagt fik ikke lige fanget det da jeg ikke kunne se hvad jeg lavede hvis jeg drejede og fik taget billeder af hår og tv istedet.. haha... men plejer ikke have den bule på venstre læbe og heller ikke over læben... 

nej har ikke fået snakket med læge endnu.. har været hos min mor og på dragør markedet (jaja nok dumt men gider ikke krydder numse) så xxx for jeg holder til tirsdag ellers må jeg forbi glostrup imorgen

Jeg kan godt se du er hævet men det er svært at se hvor meget det er på billeder, nå men det er jo egentlig også lige meget hvad jeg kan og ikke kan se i den sammenhæng! Når du har så ondt og kun overlever på smertestillende ville jeg nu alligevel syntes du skal ringe til Lægevagten/1813 og fortælle om hele forløbet og be om at blive tilset af en læge det kan jo være en ganske harmløs infektion der kan klares med lidt antibiotika. Når kroppen bruger energi på at bekæmpe sygdom bliver den ofte ekstra følsom over for den normale bakterie flora og der kan tilstøden tilstande (håber du forstår hvad jeg mener)

Men igen når du har så ondt at du er nødt til at tage smertestillende så syntes jeg du skal ringe til lægen.

Jeg forstår godt du ikke bare gider sidde derhjemme det bliver hurtigt meget trist specielt når du har skræntet så længe som du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Kamulla

ESV skriver:

Jeg kan godt se du er hævet men det er svært at se hvor meget det er på billeder, nå men det er jo egentlig også lige meget hvad jeg kan og ikke kan se i den sammenhæng! Når du har så ondt og kun overlever på smertestillende ville jeg nu alligevel syntes du skal ringe til Lægevagten/1813 og fortælle om hele forløbet og be om at blive tilset af en læge det kan jo være en ganske harmløs infektion der kan klares med lidt antibiotika. Når kroppen bruger energi på at bekæmpe sygdom bliver den ofte ekstra følsom over for den normale bakterie flora og der kan tilstøden tilstande (håber du forstår hvad jeg mener)

Men igen når du har så ondt at du er nødt til at tage smertestillende så syntes jeg du skal ringe til lægen.

Jeg forstår godt du ikke bare gider sidde derhjemme det bliver hurtigt meget trist specielt når du har skræntet så længe som du har

kan udemærket forstå hvad du mener, men har hverken bil eller kørekort, og sønnen sover, så må se om hævelserne er faldet imorgen.. har for 4 uger siden været på pincilin pga byld på hagen (alle de røde prikker på min hage er ar fra de tidligere omgange som er sket indefor halvandet år, og de fleste inden for den sidste halvanden måned &nbsp fik en ny lige efter jeg sluttede antibiotika, dog ikke lige så stor

men ringer til VL imorgen tidlig hvis der ingen forbedring er

Anmeld

8. juni 2014

StudPsyk

Jeg synes altså du skal ringe til vagtlægen nu, sidder næsten og bliver mega irriteret over du er så stædig, når det er tydeligt du er meget syg og din krop reagerer ! Det er lige før jeg vil sige, det er uansvarligt overfor dig selv OG din søn at vente helt til tirsdag.. Når du ikke har mulighed for at komme ud, kan du høre om vagtlægen kan køre ud til dig. Det ville jeg ikke tøve med at gøre, ikke med din sygdomshistorik! Og især når du har din søn synes jeg, at du har et stort ansvar ift. at sikre dit eget helbred og ikke bare se det an, når du har det så dårligt!

Det er ikke surt ment, forhåbentlig bare et spark i røven, som virker

Anmeld

8. juni 2014

Babydrøm

Kamulla skriver:

ømheden i kroppen, ubehagen og det hele har forladt kroppen, dog vokser bylderne og mit ansigt er i et sandt smerte helvede desværre... føler mig som kvasimodo  men stoler ikke på at jeg ikke pludseligt næste uge igen skal rammes ... sådan har det jo kørt i 3 uger 

Det lyder ik godt  Håber snart du tager til lægen 

Anmeld

10. juni 2014

Kamulla

Janne T. skriver:

Jeg synes altså du skal ringe til vagtlægen nu, sidder næsten og bliver mega irriteret over du er så stædig, når det er tydeligt du er meget syg og din krop reagerer ! Det er lige før jeg vil sige, det er uansvarligt overfor dig selv OG din søn at vente helt til tirsdag.. Når du ikke har mulighed for at komme ud, kan du høre om vagtlægen kan køre ud til dig. Det ville jeg ikke tøve med at gøre, ikke med din sygdomshistorik! Og især når du har din søn synes jeg, at du har et stort ansvar ift. at sikre dit eget helbred og ikke bare se det an, når du har det så dårligt!

Det er ikke surt ment, forhåbentlig bare et spark i røven, som virker

VL syntes ikke jeg burde tilses, jeg skulle kontakte egen læge idag, hvilket jeg gjorde, da jeg ikke har feber mere eller ondt i halsen mere for denne omgang, så skal jeg først tilses på torsdag

Anmeld

10. juni 2014

Kamulla

ESV skriver:

VL syntes ikke jeg burde tilses, jeg skulle kontakte egen læge idag, hvilket jeg gjorde, da jeg ikke har feber mere eller ondt i halsen mere for denne omgang, så skal jeg først tilses på torsdag

Anmeld

10. juni 2014

Kamulla

Babydrøm skriver:

Hvordan går det? Håber du har fået det bedre 

Anmeld

10. juni 2014

Babydrøm

Kamulla skriver:

Okay lyder godt, håber du kan få svar på hvad der sker i din krop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.