Hej piger... Som overskriften siger så ved jeg i ikke er læger, men kunne alligevel være en derude havde haft samme symptomer mm. Google giver altid en dødsdom og lægen åbner først tirsdag..
1. Jeg bliver pludseligt meget syg over natten med den slemmestehalsbetændelse hidtil.. (Har lidt af mange før i tiden men var bakteriel) jeg har skiftende temperaturer på 38,6-41 over 5 dage, dag 3 er jeg døden nær føler jeg, og får slæbt mig selv og sønnen hele vejen hen til VL, som kunne konstaterer at jeg trods febernedsættende havde over 38 i feber.. Jeg sveder alt igennem 4 gange i døgnet alle dage og er tørstig som aldrig før
2. Jeg er rask efter de 5 dage... Eller i bedring.. 5 dage efter er jeg til fødselsdag og må gå ind og ligge mig kl 21 da jeg begynder at styrt fryse og få kradsen i halsen igen... Kigger hele natten og kan ikke finde ro eller få varmen
3. Næste morgen er jeg ok, men nu er den gal igen her 9 dage siden sidste feber anfald... Begyndte igår med at fryse ukontroleret, vågnede idag med ømhed i kroppen, og nu kradsen i halsen igen... Ikke dicideret ondt, men kradsende følelse og fornemmelsen af noget man har lyst til at skulle synke væk... Jeg fryser igen og er utilpas...
Oven i alt i denne periode har jeg været så træt så træt atjeg har svært ved at holde mig vågen, og min blære er følsom.. Vågner meget tidligt pga ømhed i blæren og har jeg ellers ikke gjort før i tiden..
ej det blev langt... Skal self nok ringe til lægen ligemeget hvad på tirsdag... Vil bare høre
Anmeld