Ved i ikke er læger, men har været syg længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2014

ESV

Kamulla skriver:

Hmm nej snakkede vl også om men det vil kræve feber og halsbetændelse der varer mere end 7 dage.. og min første tur sluttede efter 5 dage.. og vl sagde jeg skulle til egen læge hvis det ikke var stoppet fredagen efter... og hvad jeg læser mig frem til så er det vedvarende feber og ikke on off samt det med ondt i halsen??

Men selv om du ikke har alle de klassiske symptomer kan det jo stadig godt være det, vores kroppe reagerer jo meget forskelligt på de samme sygdom e

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Kamulla

StineW79 skriver:

Ka huske at min søster var rigtig syg længe, med kyssesyge, da hun gik i gym.

Lægen var ved at ville tjekke thea for det den anden dag, da hun også havde alle dine symptomer, men lod alligevel vær, da hun kun er 5 1/2 år, og vi ik kendte nogen i nærheden af hende, der har det/ lige har haft det. 

I hvert fald rigtig god beding! Vh stine

Okay tak... lige meget hvad bliver det kontrolleret tirsdag.. årh håber ikke det er det. .. er lige komme godt igang med træningen og skal holde min fødselsdag på lørdag med druk... begge er jo big nogo ������

Anmeld

8. juni 2014

Babydrøm

Kamulla skriver:

Okay tak... lige meget hvad bliver det kontrolleret tirsdag.. årh håber ikke det er det. .. er lige komme godt igang med træningen og skal holde min fødselsdag på lørdag med druk... begge er jo big nogo ������

Hvordan går det? Håber du har fået det bedre 

Anmeld

8. juni 2014

ESV

Kamulla skriver:

Har du fået det bedre?

Anmeld

8. juni 2014

Kamulla

Babydrøm skriver:

Hvordan går det? Håber du har fået det bedre 

ømheden i kroppen, ubehagen og det hele har forladt kroppen, dog vokser bylderne og mit ansigt er i et sandt smerte helvede desværre... føler mig som kvasimodo  men stoler ikke på at jeg ikke pludseligt næste uge igen skal rammes ... sådan har det jo kørt i 3 uger 

Anmeld

8. juni 2014

Kamulla

ESV skriver:

Har du fået det bedre?

årh... vågnede op efter en nat hvor jeg ikke har kunne finde varme og ansigtet bare har banket derud af.. og vågner op til et endnu støre hævet ansigt... prøvede at tage billeder af det, men de kommer ikke til sin ret... har smerter i hele hovedet og kan lige overleve på ipren 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2014

ESV

Kamulla skriver:

årh... vågnede op efter en nat hvor jeg ikke har kunne finde varme og ansigtet bare har banket derud af.. og vågner op til et endnu støre hævet ansigt... prøvede at tage billeder af det, men de kommer ikke til sin ret... har smerter i hele hovedet og kan lige overleve på ipren 

Nu ved jeg ikke hvordan du normalt ser ud så det er jo lidt svært at se om du er hævet men det lyder da ikke godt har du fået talt med en læge?

Anmeld

8. juni 2014

Kamulla

ESV skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan du normalt ser ud så det er jo lidt svært at se om du er hævet men det lyder da ikke godt har du fået talt med en læge?

det er hele venstre side, hvis du ligger mærke til huden over læben også.... næsen kan man ikke se da det er indenvendigt men det er nok den der gør mest ondt... 

huden over læben buler ud også.. som sagt fik ikke lige fanget det da jeg ikke kunne se hvad jeg lavede hvis jeg drejede og fik taget billeder af hår og tv istedet.. haha... men plejer ikke have den bule på venstre læbe og heller ikke over læben... 

nej har ikke fået snakket med læge endnu.. har været hos min mor og på dragør markedet (jaja nok dumt men gider ikke krydder numse) så xxx for jeg holder til tirsdag ellers må jeg forbi glostrup imorgen

Anmeld

8. juni 2014

esioul

Kamulla skriver:

Kan godt se du er hævet. Især næsen.

Forstår simpelthen ikke du tør vente med at blive tilset.

Anmeld

8. juni 2014

Kamulla

esioul skriver:

Kan godt se du er hævet. Især næsen.

Forstår simpelthen ikke du tør vente med at blive tilset.

egentlig mest venstre side af læben der er hævet+ over, næsen er også men ikke så meget udaf til.. den er rød og usymetrisk.. hehe... 

hmm.. ved ikke hvad VL skulle kunne gøre, skal alligevel have taget blodprøve formentlig, og der er nogle behandlingsdage, så mm. der sker noget faretruende så vil jeg hellere opsøge egen læge.. også uden sønnen skal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.