Mor11 skriver:
Det er nok forskelligt. I vores familier er dem med store/ingen børn altid lidt i tvivl om hvorvidt de skal dække op til vores dreng, enten fordi de ikke har en ordenligt stol til ham eller fordi de ikke ved om det overhovedet passer med hans spisetider eller han måske skal sove ect ect. Så der er da tit bare dækket op til alle andre, og så spørger vi da bare og så bliver der lavet plads til vores dreng, hvis det er nødvendigt.
Men jeg VED så også 150% at vores dreng er mere end velkommen, så det er absolut ikke derfor der ikke altid er en plads.
Nu har jeg 7nevøer og niecer(den tætte familie) under 12, så der er altid børnebord.
nu havde jeg ikke læst at det var et lille rum ts´familietamtam var i, så er det faktisk ok, fordi så er det ikke fordi de ikke ville dække op til børnene, men der er jo bare ikke plads, og så er det lettere for de små børn at sidde på skødet.
Jeg tænker mere at hvis der er pladsen til det, så synes der i hvert skal være en plads til dem, så kan man jo selv bestemme om man ville bruge den.
Men jeg ville nok blive lidt skuffet, hvis der ikke var dækket til mit barn, men jeg ville ikke blive rasende, men bare spørge om der ikke kunne laves en plads til.
Anmeld