Anonym skriver:
Vi havde selv stol med til den lille og handysitt til den store, men der var ikke plads til dem omkring bordet og der var ikke ret meget plads udenom bordet heller
Det med en tallerken, jo det kunne vi godt men det gjorde vi ikke, jeg tror bare jeg fokuserede på at hygge med ungerne så de ikke skulle føle der var noget galt.
Jeg er rigtig skuffet og faktisk rasende på dem, hvad bilder de sig ind, vores børn er sgu ligeså meget familie som os, og de var jo inviteret.
Altså hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg ikke du ligefrem kan være rasende... Kan godt forstå du er lidt forvirret eller skuffet, men jeg tror bare ikke de har tænkt over det, og hvis du nu havde spurgt stille og roligt om en tallerken til dem, mon så ikke de straks havde fundet en, og mon ikke man også kunne have rykket lidt sammen så der blev plads til dem...
Personligt synes jeg ikke det er det store problem, de har bare ikke tænkt over det, og jeg ville bare grine lidt af det, og prøve at finde pladsen, de var jo trods alt inviteret...
Men kender jo ikke til din familie, så skal ikke kunne udtale mig om, hvad der er sket, men som du beskriver det, virker det bare som en misforståelse... 
Anmeld