Anonym skriver:
Hvad ville du tænke hvis i er inviteret til en familiebegivenhed hos noget familie i ikke ser ret tit, og der så ikke er plads ved bordet til jeres 2 børn, der er intet der antyder at børnene skal komme, under spisningen er det derfor nødvendigt at børnene sidder ved forældrene og spiser af deres tallerken.
Må jeg høre jeres mening, for efter en sådan oplevelse føler jeg mig ikke meget velkommen der mere, sammen med mine unger 
Hvis jeg var ankommet til en familie begivenhed, og de ikke havde dækket op til at mine børn også kunne spise med, ville jeg til at starte med høre om det kunne være rigtigt... Hvis det så var korrekt og de ikke ville dække op til de ekstra pladser og forventede at jeg skulle sidde med børn på skødet og vi skal dele tallerken, ja så var jeg drejet om på hælen... jeg havde sagt pænt farvel, men når mine børn ikke er velkomne (og det er sådan jeg ville opfatte det hvis der hverken var eller kunne dækkes op til mine børn) så ønskede jeg heller ikke at være der.....
Her har vi et par gange været nødt til at placere børnene (alle inkl. vores egne) ved et særskilt børnebord for at få plads til alle, men det syntes jeg ligesom er noget andet...
Jeg kan virkelig godt forstå du ikke følte dig velkommen, sammen med dine unger

(Går ikke ud fra at i var blevet inviteret uden børn, da det ikke er sådan jeg opfatter din start tråd)
Qnuz
Anmeld