3. praktik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

esioul

Rixer skriver:

Jeg tror alligevel at vi misforstår hinanden. . 

Kunne du give andre eksempler på 3 læringsmål..

Det er som om hvad jeg end gør bliver det forkert

har du ik en vejleder på,skolen eller studie kammerater du kan blive inspireret af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Rixer

esioul skriver:

har du ik en vejleder på,skolen eller studie kammerater du kan blive inspireret af?

Min vejleder sagde bare hvad kunne du godt tænke dig og lære om

Anmeld

12. juni 2014

Rixer

For at få det hele på det rene

1. Læringsmål 

Mit mål er at beherske og få kendskab til de unges generelle udvikling

Hvorfor 

Hvordan

2. Læringsmål

Jeg vil udfra et skb projekt forsøge at skabe sociale relationer børn mellem

Hvorfor 

Hvordan

Er det ikke det du mener ??

Anmeld

12. juni 2014

Rixer

esioul skriver:

Jo men det er som om hun nægter og hjælpe.  Jeg kan ikke bruge det til noget ??? Hun siger at jeg selv skal finde på noget og når jeg kommer med forslag bliver jeg gang på gang afvist

Anmeld

13. juni 2014

Rixer

Demosan skriver:

Har du prøvet at kigge på eksempler?

Såsom denne guide:  http://www.ucn.dk/Admin/Public/Download.aspx?file=Files%2FFiler%2FBacheloruddannelser%2FPaedagog%2FPraktik%2FMaalguide_faelles.pdf

Ok guide og forstår den en smule..

Jeg har lavet et par læringsmål f.eks.

1. læringsmål

Koblet A + E sammen

At forstå og kunne deltage aktivit i dagligdagen på selve inst. og gennem det vil jeg bare arbejde med mig selv personligt og fagligt

Det må være B+

2. læringsmål

Jeg ved ikke om jeg kan arbejde med at opnå kompetence indenfor sociale relationer?

3. læringsmål  d

at jeg vil lave et skb prjekt med et didaktisk forløb i løbet af min praktik

for at blive bedre til at planlægge, gennemføre og evaluere og SKB faget

Anmeld

14. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ok guide og forstår den en smule..

Jeg har lavet et par læringsmål f.eks.

1. læringsmål

Koblet A + E sammen

At forstå og kunne deltage aktivit i dagligdagen på selve inst. og gennem det vil jeg bare arbejde med mig selv personligt og fagligt

Det må være B+

2. læringsmål

Jeg ved ikke om jeg kan arbejde med at opnå kompetence indenfor sociale relationer?

3. læringsmål  d

at jeg vil lave et skb prjekt med et didaktisk forløb i løbet af min praktik

for at blive bedre til at planlægge, gennemføre og evaluere og SKB faget

Du skal uddybe meget mere. Du kan ikke have et mål der "bare" går ud på at du vil arbejde med dig selv fagligt og personligt. Det er for bredt og uklart. Hvad vil du lære? Du skal være meget mere konkret.

Anmeld

14. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kom også til at tænke på at læringsmål først skal være klar tre uger ind i praktikken, da nogle mål jo kan være svære at opfylde ift. institutionen. Jeg mener også at din praktikvejleder fra institutionen kan/skal hjælpe dig. Så du kan jo lave udkast og så kan du og praktikvejleder redigere dem sammen så de er klar til din underviser. 

Anmeld

14. juni 2014

Rixer

mor:) skriver:

Jeg kom også til at tænke på at læringsmål først skal være klar tre uger ind i praktikken, da nogle mål jo kan være svære at opfylde ift. institutionen. Jeg mener også at din praktikvejleder fra institutionen kan/skal hjælpe dig. Så du kan jo lave udkast og så kan du og praktikvejleder redigere dem sammen så de er klar til din underviser. 

Her vil jeg sige jo hvis jeg kan komme med en begrundelse

så jeg skal sammen med min praktikvejleder på stedet lave et udkast omkring læringsmål

Anmeld

14. juni 2014

Rixer

Siden du mener mit er forkert kan du ikke komme med eksempler på a b c d og e så jeg kan forstå det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.