pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:
Jeg har lige snakket med min vejleder, hun siger at jeg skal vælge et læringsmål der har noget med speciale at gøre og et med tværprofessionelle det der med skolesamarbejde. . Jeg vil gerne vælge inkluderende relationer men hvad har det med skolesamarbejde at gøre ??
Ved samarbejdet kan lærer og pædagog netop lave undervisningen mere differentieret. Jeg var med til flere samtænkningstimer. Der var muligjed for at dele børnene lidt op, der var mulighed for at pædagogeb kunne tage nogen med hvor de lavede noget kreativt i tråd med klassens tema.
andre gange sad pædagogen bagerst i lokalet mens læren underviste og hvis der var nogen som var meget forstyrrende var der tid til at pædagogen kunne tage barnet med ud og tage en længere snak med barnet om hvordan det har det idag. De er ikke altid læren har tid til dette, da der jo er andre børn som skal undervises. Det synes jeg er eksempler på at arbejde inkluderende.
Men jeg ved ikke hvordan det ser ud ift. ældre børn. Men det behøver du jo heller ikke at vide nu. Det er derfor det hedder læringsmål. Du lærer det i praktikken. Dibe læringsmål er jo blot hvad du er nysgerrig på, hvad du vil lære i praktikken.
Anmeld