Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg har svaret nej. Jeg mener godt, at man kan have en rigtig fin teoretisk viden efter et studie, og med en masse forskelligt studierelevant arbejde, kan man også have en vis praktisk erfaring.
For mig, er det alderen, der taler imod dig. Ikke, at du ikke kan have livserfaring og have oplevet medgang og modgang i en alder af 28, men da jeg mistede min mand sidste år, var det et must for mig at min psykolog havde års erfaring - og ikke "bare" studierelevant arbejde og/eller et par års terapeutisk erfaring - med bl.a. sorgarbejde - og at hun havde en alder, så jeg med stor sandsynlighed kunne antage, at hun havde en ballast til at forstå og sætte sig ind i alle de problematikker, der dukker op, når man mister sin mand og far til sine børn. Den tiltro har jeg ikke til en på 28, fresh out of college, desværre. Jeg ville være skeptisk, og dermed ville det være mislykket fra start.
Men der er da heldigvis flere, der ikke ser det som et problem, så det burde jo langt fra være umuligt at forfølge din drøm.
Anmeld