Mom skriver:
Jeg har svaret nej.
Og det er ikke fordi jeg ikke anerkender dit hårde arbejde både hvad angår studiet, og det hårde arbejde du ligger for dagen for at opnå mere viden.
Jeg har sagt nej pga din alder, jeg kunne ikke tage proffesionelt imod råd hverken til mig selv, som par eller til mine børn, fra en som er yngre OG nyuddannet. Desværre.
Jeg kan sagtens følge dig, derfor synes jeg ikke nødvendigvis det er en god ting, når folk stryger lige igennem fra gym til uni, tager uddannelsen på normeret tid, og kun er midt i tyverne, når de kommer ud på den anden side. Jeg tror ikke (nu er det måske lidt fordømmende, og det beklager jeg) at man nødvendigvis har nået at opnå så meget livserfaring på den tid, og det synes jeg er nødvendigt, når man er i sådan en branche. Jeg kunne teoretisk set have været færdig med mit studie som 24-årig, havde jeg ikke taget 10. klasse, haft sabbatår og barsel x 2. Det synes jeg egentlig er vildt.
Men når det er sagt, så siger alder jo ikke nødvendigvis noget om livserfaring. Når jeg er færdig om 3 år, har jeg masser af livserfaring på grund af de valg jeg har truffet i livet, men det afspejler alderen jo ikke nødvendigvis
Anmeld