Min datter brændt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Mor til Frederic og Freya

cecilie1984 skriver:

Åh er bare så tosset og ked på min datters vegne. 

Vi var i dag med min mor i Tivoli friheden og havde en hyggelig dag. Jeg kommer gående med Freja på 3 år på vej hen til farmor går hun forbi en gående dame med en smøg hængende i hånden med det resultat at hun brænder Freja med den. Den asker simpelthen ned af ryggen på hende og hun skriger og jeg får hurtig børstet asken væk, damen spørger surt hvad sker der hvorpå jeg svarer du står og brænder min datter med din smøg. 

Jeg ved selvfølgelig det var et uheld og freja også skulle have set sig for men det værste var hun bare gik sin vej. Hun sikrede sig ikke at Freja var ok eller om hvor meget hun var blevet brændt, hun gik bare. Blev helt paf over hun bare gik imens jeg stod med en grædende og smerte ramt pige. En sød dame hjalp mig og hældte koldt vand på frejas ryg. 

åh...

havde rendt efter hende og givet hende sådan et los bagi - mage til ligegyldighed.

På med noget brand gele og det er hurtigt væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

TNBC

L-Lotte skriver:

Der er da ingen der overholder de rygeområder og jeg synes at mange rygere er hensynsløshed.

vi var i Tivoli København forleden og vælger at spise på en grillbar udendørs ved bordet bag os sidder der en ældre dame alene og lige så snart vi har fået vores mad begynder hun at ryge og røgen ryger lige om i hovedet på mig. Jeg vender mig og spørg venligt om jeg kan få hende til at ryge et andet sted da vi sidder og spiser og får røgen lige i hovedet. Det vil hun ikke da hun sidder udenfor og bliver meget fornærmet. Vi har ikke muligheden for ar flytte da der ikke er fleste borde vi kan være ved. Lidt efter kommer der to fremmede damer over og spørg om de må sidde ved hendes bord. Det må de gerne men hun ryger altså. De siger at det gør ikke noget for det gør de også. De begynder så at snakke meget højlydt om at jeg da ikke kan tillade mig at kræve at hun skulle lade være med at ryge og at jeg var sippet. Vi skyndte os at spise færdig oh da vi gik forbi bordet og hun havde gang i 3 smøg der viftede i luften over mod vores bord kunne jeg ikke lade være med at sige at jeg dynes at hun var uforskammet.

Nu er det jo ikke ligefrem hendes skyld at røgen rammer jer, og hun sad der før jer, og I er udenfor, og hvis restauranten tillader rygere, synes jeg ikke du kan blive sur over at hun sidder og ryger. Du siger jo selv at der ikke var andre borde.
Det kan godt være de skal tage hensyn til os, men vi skal da også lige give dem plads(de bliver jo bandlyst fra alle steder, mens vi kan være overalt)

Ja, det er pisse træls at det rammer jer, men sådan er det når man er udenfor, og vinden lige tager røgen med sig. Du kan jo ikke be vinden om at blæse den anden vej.
Jeg synes det er fint at du spørg hende, men jeg synes det du siger når I går, er forkert. For hun har ikke gjort noget forkert, hun har bare siddet stille og roligt for sig selv.

Og så synes jeg din historie er en lille ting, hvor ts er værre, for der kom et barn til skade.

Anmeld

1. juni 2014

MorDk

Hold da k*ft en K*lling altså. Godt din datter er OK... sikke en oplevelse. Øvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.