Min datter brændt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
32 svar
50 synes godt om
29. maj 2014

cecilie1984

Åh er bare så tosset og ked på min datters vegne. 

Vi var i dag med min mor i Tivoli friheden og havde en hyggelig dag. Jeg kommer gående med Freja på 3 år på vej hen til farmor går hun forbi en gående dame med en smøg hængende i hånden med det resultat at hun brænder Freja med den. Den asker simpelthen ned af ryggen på hende og hun skriger og jeg får hurtig børstet asken væk, damen spørger surt hvad sker der hvorpå jeg svarer du står og brænder min datter med din smøg. 

Jeg ved selvfølgelig det var et uheld og freja også skulle have set sig for men det værste var hun bare gik sin vej. Hun sikrede sig ikke at Freja var ok eller om hvor meget hun var blevet brændt, hun gik bare. Blev helt paf over hun bare gik imens jeg stod med en grædende og smerte ramt pige. En sød dame hjalp mig og hældte koldt vand på frejas ryg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Kløver

Ej :0

jeg troede der var ryfeområder, så man netop undgik den slags 

Anmeld

29. maj 2014

debbie19

århh det ser virkelig smertefuldt ud.. god bedring til din datter..

sikke dog en opførsel bare at gå videre.. vis det havde været mig havde jeg nok lige hevet fat i damen og sagt du kunne da i det mindste sige undskyld eller hjælpe med at skylle ..  nogle mennesker er desværre bare for selvoptaget ..

Anmeld

29. maj 2014

Isabella_mor

Sikke dog en træls reaktion du fik af damen. Håber din datter er ovre smerten hurtigt og at det ikke efterlader ar. 

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih træls oplevelse! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

melila

Puha hvor skal man nogle gange tælle til 100 for ikke at gøre eller sige noget dumt, når det er ens børn der kommer til skade og folk bare er uforskammet! God bedring til det lille pus 

Anmeld

29. maj 2014

Mamalou

Ej hvor synd!

Jeg mener, at man som ryger må holde bedre styr på sin cigaret. Det er et barn på 3 år og man kan ikke forvente, at de skal kunne holde øje med den slags og forudse at blive brændt. Øv for en reaktion fra den dame. Jeg ved godt, at det er et uheld og ingen gør den slags med vilje, men hun kunne som det mindste have givet en undskyldning.

Vh. Louise

Anmeld

29. maj 2014

Phoenix

Nogle mennesker er bare for usle ! Og det kan man slet ikke tolerere, når det går ud over ens barn.

Har oplevet at en mand ramte min søn med hans indkøbspose i hovedet og bare kiggede surt på min søn, mens jeg spurgte om han var ok. Så desværre kun hændelsen ud af øjenkrogen. Men næste dag havde han fået et blåt mærke i panden 

Undrer mig over nogen folks mangel på ansvar og samvittighed. Det mindste man kan sige er undskyld og ikke udvise total ligegyldighed. 

Anmeld

29. maj 2014

Mor til F

Stakkels lille pige Kan ikke forstå,  at hende med smøgen er så ligeglad! !

Håber din datter er okay?

Anmeld

29. maj 2014

SandraXOXO

Ej stakkels barn :-( er hun okay? Øv hvor ser den slem ud. Puh.

(og Sikke en latterlig sæk! Håber fandme hun skammer sig gevaldigt!!! Arg! Nogle mennesker har bare ingen hjerner!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.