Min datter brændt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

Babydrøm

cecilie1984 skriver:

Åh er bare så tosset og ked på min datters vegne. 

Vi var i dag med min mor i Tivoli friheden og havde en hyggelig dag. Jeg kommer gående med Freja på 3 år på vej hen til farmor går hun forbi en gående dame med en smøg hængende i hånden med det resultat at hun brænder Freja med den. Den asker simpelthen ned af ryggen på hende og hun skriger og jeg får hurtig børstet asken væk, damen spørger surt hvad sker der hvorpå jeg svarer du står og brænder min datter med din smøg. 

Jeg ved selvfølgelig det var et uheld og freja også skulle have set sig for men det værste var hun bare gik sin vej. Hun sikrede sig ikke at Freja var ok eller om hvor meget hun var blevet brændt, hun gik bare. Blev helt paf over hun bare gik imens jeg stod med en grædende og smerte ramt pige. En sød dame hjalp mig og hældte koldt vand på frejas ryg. 

Ej   Håber din datter har det godt og at smerten hurtig forsvandt! God bedring med hende  

Utroligt det findes sådan nogle forfærdelige mennesker!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Først og fremmest rigtig god bedring til din datter!!

Dernæst mener jeg faktisk ikke damen skylder din datter en undskyldning, for hun gjorde jo intet forkert, som jeg læser indlægget stod hun stille da din datter gik forbi?
Når det er sagt, så syntes jeg klart hun skulle have tilbudt sin hjælp til dig og din pige, det havde helt klart været på sin plads, og det kan jeg godt forstår du er rystet over hun ikke gjorde!

Anmeld

30. maj 2014

Laulund87

Fair nok at folk ryger hvis det er et sted hvor det er tilladt, men når der er mange børn, tager man sgu lidt hensyn og passer på.

Min mand er ryger og når han går rundt blandt andre, gemmer han den nærmest i hånden. Svært at forklare, men som han siger; Han vil da gerne undgå at den rammer nogen!

God bedring til din datter, håber hende damen har en grim smag i munden.

Anmeld

30. maj 2014

FruK

Mom skriver:

Dernæst mener jeg faktisk ikke damen skylder din datter en undskyldning, for hun gjorde jo intet forkert, som jeg læser indlægget stod hun stille da din datter gik forbi?
Når det er sagt, så syntes jeg klart hun skulle have tilbudt sin hjælp til dig og din pige, det havde helt klart været på sin plads, og det kan jeg godt forstår du er rystet over hun ikke gjorde!

Når man er et sted med så mange børn som i Tivoli, kunne man måske godt være opmærksom på, hvordan man holder sin smøg - og ikke stå med den lige i børnehøjde. 

Selvfølgelig er det et uheld, men det mindste man kan gøre, er da at undskylde... 

Jeg er altid bange for at netop det der sker... Av av... For nogen børn vil sådan en være lige i øjenhøjde... 

Anmeld

30. maj 2014

B&J

føj for en opførsel af den dame...

og håber af hele mit hjerte din datter har det okay

Anmeld

31. maj 2014

cecilie1984

Tak for alle jeres svar.

Min datter er heldigvis ok, men min den store er mere påvirket af det og snakker ofte om det.

Men er godt nok nervøs om min datter får ar af det

Sådan ser det ud nu 2 dage efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2014

Frk.S

Mom skriver:

Som jeg læser det var damen gående med smøgen hængende i hånden (og man ved jo godt, at når man går, har man tendens til at svinge lidt med armene).

Som TS skriver skulle barnet måske have kigget sig for. MEN hun er tre, og når man render rundt med noget der er ild i, skal man måske nok holde bedre styr på sine arme.

Til TS: Stakkels din datter  - håber hun er ok igen, og ikke får ar af det. 
Synes godt nok det er meget uforskammet bare at gå videre uden en undskyldning som det mindste. 

Anmeld

31. maj 2014

Loa

Nej nej nej hvor sløjt!!!! Sikke en opførsel!!

Er lige før jeg ville tage historien i medierne så der var en chance for damen så hvad hun havde gjort ved din datter.....

Øv en opførsel!!

Anmeld

31. maj 2014

Mack

Mom skriver:

Nu er en undskyldning jo ikke kun egnet til når man har gjort noget galt. Hvor mange gange har jeg ikke undskyldt fordi jeg stod "i vejen" for et lille barn der stormede rundt i supermarkedet. Det er da bare noget man gør! Det er en måde at vise at man er et ordentlig menneske.

Ikke, at jeg på nogen måde skal sammenligne et barn med en hund - visse folk hader det - men da jeg forleden gik tur på en villavej med min collie, fløj der en hund ud af et hus, over vejen og satte tandsættet i ham. Ejeren kom flintrende og uden et ord trak han køteren ind og smækkede døren.

Jeg stod der, rystende over hele kroppen. Ikke pga. hunden - den slags sker når man har hund, og min hund så en kat to sekunder efter og havde glemt alt - men pga. ejerens kujonagtige flugt. Man forventer da at folk bliver stående og siger "undskyld" og "skete der noget?" Så får man lejlighed til at sige: "Det gør ikke noget, den slags sker. Der kom jo ikke noget sår. Men tak for omtanken!"

Det er bare god opdragelse. Også i denne historie. Ellers tror man jo at damen brugte cigaretten som våben med vilje.

Anmeld

31. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Som jeg læser det var damen gående med smøgen hængende i hånden (og man ved jo godt, at når man går, har man tendens til at svinge lidt med armene).

Som TS skriver skulle barnet måske have kigget sig for. MEN hun er tre, og når man render rundt med noget der er ild i, skal man måske nok holde bedre styr på sine arme.

Til TS: Stakkels din datter  - håber hun er ok igen, og ikke får ar af det. 
Synes godt nok det er meget uforskammet bare at gå videre uden en undskyldning som det mindste. 

Hvis du læser mit indlæg, så mener jeg at det mindste damen kunne have gjort, var at hjælpe både pigen og moderen, det ville være god stil, og det mindste man kan gøre!!

Men jeg holder stadig på at hun ikke havde behøvet at sige undskyld, foe hun gjorde intet galt. Ja hun kunne have passet bedre på sin smøg ingen tvivl om det, men nu var det ikke hendes skyld at barnet løb ind i hende, altså var der tale om et uheld fra barnets side.

Jeg ville aldrig sige undskyld hvis et barn løb ind i mig, men jeg ville sige hovsa ven, er du ok, og hvis barnet var kommet til skade, ville jeg hjælpe, selvfølgelig. Men hvorfor skulle jeg undskylde noget som ikke var min skyld. Jeg undskylder jo heller ikke når nogle får trådt mig over tæerne, da det ikke er min skyld, at min fod er der, hvor de satte deres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.