BabyDrømme23 skriver:
Min moster fortalte om min kusine, at hun ikke gad spisegrød rigtig før hun var 7 måneder. Hun var startet for sent, kan ik helt huske hvornår hun sagde, tror det var tæt på 6 eller 5 måneder. Og blev ammet.
og blev faktisk ammet til hun var 5 år (hvilket er usædvanligt) men altså hun spiste normalt aligevel.
og hun har pollen alergi, tåler ikke heste, katte og får alergiske reaktioner en gang imellem. Har dog en far med lidt pollen allergi.
så ved jeg ikke, hvad der er bedst. Overvejer som sagt om jeg skal stoppe og starte igen om nogle uger. Eller hvad der er bedst for min søn.
Jeg tror ikke at man kan gøre det for sent.
Og hvis hun først spiste det da hun var 7måneder, jamen så var hun jo bare ikke klar til det før det. Sådan er børn forskellige.
Du er bange for at din søn kan få allergi, hvis du starter for sent, eller hvad?
Jeg er mulitialligiker, og jeg er ret sikker på at det ikke har noget at gøre med hvornår jeg fik grød som barn. (for det meste fik jeg først som voksen)
Slap af og lad vær med at tænk så meget over hvad der kan ske. Det eneste du skal tænke på, er din søns mave, der ikke kan klare andet end mælk, til han er 6måneder. og måske vil han have noget når han er 6måneder, måske vil han ikke. Tag det stille og roligt, og bare tilbud ham det en gang imellem.
Anmeld