Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: nu var der jo valg i går og det var min mand og jeg "selvfølgelig" henne og stemme til. Vi er så heldige at vi bor tæt på valgstedet, så vi ville lige smutte hen og stemme mens min svigermor var hos børnene. Inden vi gik, sagde vi det til den store og så ville h*n med os, hvilket h*n fik lov til. Da vi kom derhen stod h*n pænt i køen sammen med mig og da det så blev min tur fik h*n lov til at få stemmesedlerne, sætte krydserne (jeg bestemte selvfølgelig hvor) og aflevere dem bagefter. Da vi kom ud af stemmeboksen lagde jeg mærke til at en af damerne der passede valgstedet så misbilligende på os, som om det var forkert af mig at lade mit barn komme med mig ind, men h*n er jo så nysgerrig for hvordan alting foregår så jeg syntes h*n skulle have lov, men hvad ville I mene?
nu var der jo valg i går og det var min mand og jeg "selvfølgelig" henne og stemme til. Vi er så heldige at vi bor tæt på valgstedet, så vi ville lige smutte hen og stemme mens min svigermor var hos børnene.
Inden vi gik, sagde vi det til den store og så ville h*n med os, hvilket h*n fik lov til. Da vi kom derhen stod h*n pænt i køen sammen med mig og da det så blev min tur fik h*n lov til at få stemmesedlerne, sætte krydserne (jeg bestemte selvfølgelig hvor) og aflevere dem bagefter.
Da vi kom ud af stemmeboksen lagde jeg mærke til at en af damerne der passede valgstedet så misbilligende på os, som om det var forkert af mig at lade mit barn komme med mig ind, men h*n er jo så nysgerrig for hvordan alting foregår så jeg syntes h*n skulle have lov, men hvad ville I mene?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde også Johanne med ind og stemme, hun syntes det var sjovt vi skulle gemme os (Da jeg trak forhænget for) så fik hun en karamel og var vældig glad for det
Monica
Bell'star skriver: Altså, jeg vil bare lige sige, at da jeg kom ud fra boksen på mit valgsted, sad der også to af de der kontrolørdamer og kiggede "misbeligende" på mig - og jeg havde ikke nogen børn med inde. Han stod udenfor og sov hos far. Så tror altså bare du har mistolket det som om det var barnet de ikke var tilfredse med.Måske det bare har været en lang dag for dem, eller at man har mødt dem i et dårligt øjeblik
Altså, jeg vil bare lige sige, at da jeg kom ud fra boksen på mit valgsted, sad der også to af de der kontrolørdamer og kiggede "misbeligende" på mig - og jeg havde ikke nogen børn med inde. Han stod udenfor og sov hos far. Så tror altså bare du har mistolket det som om det var barnet de ikke var tilfredse med.Måske det bare har været en lang dag for dem, eller at man har mødt dem i et dårligt øjeblik
Var den til mig?
mor:) skriver: Var den til mig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128