valg og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

-Sigrid-

Jeg har været med i boksen som 8'årig og syntes det var fedt! Jeg ved også hvad min far stemmer, og spørger mine børn skal jeg nok inddrage dem i mine tanker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

nu var der jo valg i går og det var min mand og jeg "selvfølgelig" henne og stemme til. Vi er så heldige at vi bor tæt på valgstedet, så vi ville lige smutte hen og stemme mens min svigermor var hos børnene.

Inden vi gik, sagde vi det til den store og så ville h*n med os, hvilket h*n fik lov til. Da vi kom derhen stod h*n pænt i køen sammen med mig og da det så blev min tur fik h*n lov til at få stemmesedlerne, sætte krydserne (jeg bestemte selvfølgelig hvor) og aflevere dem bagefter.

Da vi kom ud af stemmeboksen lagde jeg mærke til at en af damerne der passede valgstedet så misbilligende på os, som om det var forkert af mig at lade mit barn komme med mig ind, men h*n er jo så nysgerrig for hvordan alting foregår så jeg syntes h*n skulle have lov, men hvad ville I mene?

Ved "vores valgsted" var børn velkomne og forventede. De havde en valgtallerken med lidt lækkerier til børn, for som hun sagde, så skulle børnene også have et valg

Anmeld

26. maj 2014

Tip!

Min søn var da også med ovre og stemme... Han satte krydser de steder jeg pegede og ingen sure miner over det.. 

Hvis de ikke kan acceptere børn sådan et sted, så skal de vist ikke være politikere.... Engang skal der være nogen til at sørge for dem, og det er unægtelig vores børn... 

Min søn vil til hver en tid komme med mig derover, lige meget hvad alder han har.. 

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Jeg havde Victor på 8 med og der sagde de at han ikke måtte gå med ind i boksen.

Tænker det er fordi nogen går voldsomt op i at det skal være så hemmeligt ,så hemmeligt hvad man stemmer-

Tror ikke hun tænkte over at jeg jobare kunne fortælle ham det bagefter hvis nu landet lå sådan at han int sig en dyt for politik som 8 årig 

Anmeld

26. maj 2014

lineog4

Har altid haft en eller flere af mine børn med. Og er det en dag hvor vi ikke skal tidligt op dagen efter for de da også lov at se de første exit polls.

Og så synes jeg jo personligt det er vidunderligt jeg lever i et land hvor jeg ikke er bange for at sige hvad jeg stemmer (glemmer også altid at folde stemmesedlen sammen) og skulle mine børn sige det højt ja så er det bare det. Tror ikke mange ville blive overraskede faktisk

Anmeld

26. maj 2014

Isabella_mor

Jeg havde sgu da også villads med. Det er der jo ikk noget galt i. 

Anmeld

26. maj 2014

Bertris

Vi havde også vores datter på 1 år med

hun sad på fars arm imens han var inde og var helt stille og nysgerrig 

synes ikke det er et problem ��

Anmeld

26. maj 2014

serinasmor

Vi havde Serina med også inde i boksen

Der hvor jeg personligt stejler er ved at din søn satte krydset ... Serina ville da også gerne men fik pænt at vide at det skal man være18 år for at få lov til ...

Anmeld

26. maj 2014

Bell'star

mor:) skriver:

Jeg tænker om du har lagt for meget i hendes blik og det kunne lige så vel have været 1000 andre ting hendes blik handlede om 

Vi har da haft vores dreng på 2 med sidst. Syntes ikke der var nogen der sagde noget til det. Synes i det hele taget der var en del børn.

Altså, jeg vil bare lige sige, at da jeg kom ud fra boksen på mit valgsted, sad der også to af de der kontrolørdamer og kiggede "misbeligende" på mig - og jeg havde ikke nogen børn med inde. Han stod udenfor og sov hos far.

Så tror altså bare du har mistolket det som om det var barnet de ikke var tilfredse med.Måske det bare har været en lang dag for dem, eller at man har mødt dem i et dårligt øjeblik

Anmeld

26. maj 2014

mor88

Anonym skriver:

nu var der jo valg i går og det var min mand og jeg "selvfølgelig" henne og stemme til. Vi er så heldige at vi bor tæt på valgstedet, så vi ville lige smutte hen og stemme mens min svigermor var hos børnene.

Inden vi gik, sagde vi det til den store og så ville h*n med os, hvilket h*n fik lov til. Da vi kom derhen stod h*n pænt i køen sammen med mig og da det så blev min tur fik h*n lov til at få stemmesedlerne, sætte krydserne (jeg bestemte selvfølgelig hvor) og aflevere dem bagefter.

Da vi kom ud af stemmeboksen lagde jeg mærke til at en af damerne der passede valgstedet så misbilligende på os, som om det var forkert af mig at lade mit barn komme med mig ind, men h*n er jo så nysgerrig for hvordan alting foregår så jeg syntes h*n skulle have lov, men hvad ville I mene?

DET ville jeg ikke lægge vægt på! Det er ligemeget hvad hun synes jeg havde også min to årige med, og der var flere børn derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.