Træt af babymaver og -billeder på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

L&V

Mama85 skriver:

Det har da ikke noget at gøre med om glæder sig på andres vegne eller ej?

Hvis man bliver træt af at se på sådan noget må man da heller ik ku føle folks glæde.. De gør det jo fordi de er glade og spændte og ik fordi de vil irritere folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

L&V

*Heidi* skriver:

Det kan jeg bestemt også, men det er mere når det er flere gange om dagen at der kommer billeder, statusser osv. Så synes jeg at det er for vildt og unødvendigt. 

Ka du så ik bare blokere eller være scrolle videre??

Anmeld

21. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej jeg kan godt glædes på andres vegne

Øhhh hvor har TS skrevet at hun ikke kan glæde sig på andres vegne?

Det var dog en utrolig nedladen kommentar og total grebet ud af sin kontekst konklusion!

Anmeld

21. maj 2014

Frk.S

Jeg tror at jeg tænker, at en baby er et privat projekt der ikke rager andre... Men det er jo bare min holdning. 

He he, jamen når du engang får di barn, glæder du sig så ikke til at vise vidunderet frem?

Jeg synes ikke det er mere privat end så meget andet... altså når først baby er i maven 

Jeg har ikke selv postet billeder af min mave og hvis jeg skulle finde på det, ville det nok heller ikke være med bar mave. Men det generer mig ikke hvis andre gør, jeg synes bare det er hyggeligt. 

Jeg har til gengæld postet scanningsbillede denne gang (i forbindelse med at vi offentliggjorde det på Facebook) og har da også postet en del billeder af min datter gennem tiden. Det kan jeg ikke lige se noget specielt privat i...?

(OBS: Jeg fjerner naturligvis CPR-nummer fra scanningsbillede inden det bliver postet... det er ikke alle der gør det, men det må de jo om)

Anmeld

21. maj 2014

et-ønske

Jeg lagde scanningsbillede på efter nf - for ligesom at offentliggøre graviditeten.
Derudover har jeg ikke rigtig smidt noget på....

Er ligeglad med hvad andre gør

Anmeld

21. maj 2014

*Mor Til Albert*

Hvis man bliver træt af at se på sådan noget må man da heller ik ku føle folks glæde.. De gør det jo fordi de er glade og spændte og ik fordi de vil irritere folk

Jeg er meget glad og lykkelig over at jeg skal være mor, men jeg har ikke lyst til at dele det på facebook. Jeg deler med mine nærmeste da de jo er i min omgangskreds. <3

Anmeld

21. maj 2014

Mama85

Nu har jeg på samme måde som TS hvad billeder af maver angår, og jo, man kan være ufattelig glad på den gravides mave, uden at skal se billede af den bare mave..

Anmeld

21. maj 2014

Mama85

Mama85 skriver:

Nu har jeg på samme måde som TS hvad billeder af maver angår, og jo, man kan være ufattelig glad på den gravides mave, uden at skal se billede af den bare mave..

* på den gravides vegne og ikke mave..

Anmeld

21. maj 2014

L&V

Mom skriver:

Øhhh hvor har TS skrevet at hun ikke kan glæde sig på andres vegne?

Det var dog en utrolig nedladen kommentar og total grebet ud af sin kontekst konklusion!

det er jo så din holdning kan ikke se hvordan man både kan være træt af det og glad på samme tid

Anmeld

21. maj 2014

L&V

*Heidi* skriver:

Jeg er meget glad og lykkelig over at jeg skal være mor, men jeg har ikke lyst til at dele det på facebook. Jeg deler med mine nærmeste da de jo er i min omgangskreds. <3

Men det er der jo så bare rigtig mange andre der har et behov for at dele med hele "verdenen"

Der er da os ting derinde jeg ik gider se men så smutter jeg bare vidre eller blokere for en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.