Træt af babymaver og -billeder på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
40 svar
131 synes godt om
21. maj 2014

*Mor Til Albert*

Måske en lidt underlig tråd, men jeg har virkelig et stramt forhold til alle billeder af babyer, børn og maver på facebook. Ja, jeg er også gravid, men jeg ligger ikke billeder op af min mave eller scanningsbilleder. Jeg bliver SÅ irriteret af at glo på andres maver og børn på facebook. 

Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

mortilsilke

Næææh, jeg er sådan en type der er ligeglad med hvad andre ligger ud, det er deres facebook, hvis jeg ikke kan lide det scroller jeg bare videre ;-)

Anmeld

21. maj 2014

Swerg

Jeg elsker det..

Det er skønt at se de glæder sig og vil dele det med de nysgerrige

Anmeld

21. maj 2014

LinLin

Nej! Sådan har jeg det bestemt ikke!

Der er meget jeg er træt af at glo på på facebook (fx folks aftensmad ) men børn, scanningsbilleder og maver er bestemt ikke deriblandt...

Kan du ikke bare slå det der "følg" fra???

Anmeld

21. maj 2014

Laulund87

Øhh nej det forstår jeg ærlig talt ikke?

Heldigvis bestemmer man jo også selv hvad man vil se på facebook

Anmeld

21. maj 2014

esioul

*Heidi* skriver:

Måske en lidt underlig tråd, men jeg har virkelig et stramt forhold til alle billeder af babyer, børn og maver på facebook. Ja, jeg er også gravid, men jeg ligger ikke billeder op af min mave eller scanningsbilleder. Jeg bliver SÅ irriteret af at glo på andres maver og børn på facebook. 

jeg er af den holdning at folk må slette mig hvis de ikke vil se mine billeder.

Jeg smider mange op af min hund

Anmeld

21. maj 2014

mit1barn

Uha, jeg forstår dig godt, men det var mest da vi ikke kunne blive  gravide. Nu glæder vi os til, at vi bla. kan offentlig gøre det over facebook så vores venner på fyn og i jylland ved at vi endelig har fået gevinst

Anmeld

21. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Bliver aldrig træt af folks baby billeder, mavebilleder og scanningsbilleder.... Hvorfor mon du har det sådan?

Tilgengæld holder jeg hurtigt op med at følge folk, der skaber drama.. Eller laver en status som skal få folk til at spørge "hvad sker der", og personen så svarer "det er personligt"..... For hvorfor dælen laver de så statussen??

Anmeld

21. maj 2014

mortilsilke

esioul skriver:

jeg er af den holdning at folk må slette mig hvis de ikke vil se mine billeder.

Jeg smider mange op af min hund

Ha ha, jeg er lige sådan! Min lille chihuahua, min kæreste og mine scanningsbilleder er det eneste der fylder min facebook væg! 

Anmeld

21. maj 2014

Mama85

*Heidi* skriver:

Til dels har jeg på samme måde som dig. Babyer og børn har jeg intet i mod at se, lægger også selv billeder ind af mine børn. Men scanningsbilleder og maver (især bare maver ) i særdeleshed har jeg det svært med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.