Træt af babymaver og -billeder på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Frk.S

Nej, sådan har jeg det slet slet ikke.  

Det er i min verden lige netop de ting jeg synes er sjovt at se på Facebook. Jeg har da nogle veninder på Facebook jeg ikke ser så tit, og så er det da skønt at følge lidt med og se billeder af deres guld.

Til gengæld får jeg spat af diverse opslag fra alle mulige latterlige spil eller når folk liker og deler et eller andet billede med en tydeligvis fake konkurrence. Jeg synes generelt der er meget spam på FB efterhånden, så jeg synes det er helt befriende når der rent faktisk er noget lidt mere "personligt" som fx et scanningsbillede eller billede af bebs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

*Mor Til Albert*

Mom skriver:

Bliver aldrig træt af folks baby billeder, mavebilleder og scanningsbilleder.... Hvorfor mon du har det sådan?

Tilgengæld holder jeg hurtigt op med at følge folk, der skaber drama.. Eller laver en status som skal få folk til at spørge "hvad sker der", og personen så svarer "det er personligt"..... For hvorfor dælen laver de så statussen??

Jeg aner ikke hvorfor at jeg har det sådan? Jeg er nok bare sær. :p

Anmeld

21. maj 2014

Fuglemor

Det genere ikke mig. Men jeg synes måske at mave billeder er personlige. I hvert fald dem hvor man ikke har meget tøj på. Dem kunne jeg godt være foruden.

Anmeld

21. maj 2014

Frk.S

Mom skriver:

Bliver aldrig træt af folks baby billeder, mavebilleder og scanningsbilleder.... Hvorfor mon du har det sådan?

Tilgengæld holder jeg hurtigt op med at følge folk, der skaber drama.. Eller laver en status som skal få folk til at spørge "hvad sker der", og personen så svarer "det er personligt"..... For hvorfor dælen laver de så statussen??

Ej, ja - det fatter jeg også bare hat af.

Lad dog være med at skrive noget om det, hvis det ikke er noget der skal uddybes. Hvorfor? Bare for at få opmærksomhed??

Anmeld

21. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
*Heidi* skriver:

Jeg aner ikke hvorfor at jeg har det sådan? Jeg er nok bare sær. :p

Jeg syntes ikke du er sær

Måske ser du bare det at være gravid som noget meget personligt?

Kender en som havde det lidt stramt da hendes mave begyndte at blive rigtig gravid rund, for som hun sagde så følte hun lidt at alle bare tænkte over HVORDAN hun var blevet gravid (altså det stod jo meget tydeligt at hun havde knaldet )

Anmeld

21. maj 2014

*Mor Til Albert*

Frk.S skriver:

Lad dog være med at skrive noget om det, hvis det ikke er noget der skal uddybes. Hvorfor? Bare for at få opmærksomhed??

Jeg tror at jeg tænker, at en baby er et privat projekt der ikke rager andre... Men det er jo bare min holdning. 

Anmeld

21. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Frk.S skriver:

Nemlig!!! Det er det der opmærksomheds og drama krævende.....

Anmeld

21. maj 2014

L&V

*Heidi* skriver:

Måske en lidt underlig tråd, men jeg har virkelig et stramt forhold til alle billeder af babyer, børn og maver på facebook. Ja, jeg er også gravid, men jeg ligger ikke billeder op af min mave eller scanningsbilleder. Jeg bliver SÅ irriteret af at glo på andres maver og børn på facebook. 

Andre der har det på samme måde?

Nej jeg kan godt glædes på andres vegne

Anmeld

21. maj 2014

Mama85

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det har da ikke noget at gøre med om glæder sig på andres vegne eller ej?

Anmeld

21. maj 2014

*Mor Til Albert*

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan jeg bestemt også, men det er mere når det er flere gange om dagen at der kommer billeder, statusser osv. Så synes jeg at det er for vildt og unødvendigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.