Betændelse i arret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

tweety2060

Mami skriver:

Når der står akut er det akut, ellers havde der stået semi akut, men hvad skulle de så gøre? Babys liv er i farer, skal de så lige bruge 10 min på at infomere om risici og risikere baby dør? Ingen mor vil sige nej, når hende ellers babys liv er i farer, og det skal slet ikke være et valg. 

Er desværre ikke enig med dig... Men har ikke lyst til at diskutere det, har som sagt selv været der ( fik aks INDEN jeg eller baby var i fare) og arbejder med 'akutte' patienter ... og der kan ligge så meget andet i ordet' akut'
Det er egentlig heller ikke det ts spørger om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

mor88

Anonym skriver:

Det jeg får denne gang hedder decilin og det jeg fik sidst hed flucloxacillin. Ved ikke hvad forskellen er. 

Det er det samme slags penicillin, der begge bliver brugt til f.eks. Sår der er inficerede med stafylokokker, så hvis det er set, de tror du fejler, er det nok det rigtige medicin. Jeg tænker dog at du skulle kræve at blev indlagt og fik sprøjtet penicillin direkte ind i blodbanerne eller andet, for den behandling du får ser tydeligvis ikke ud til at virke.
Husk på at det er din krop det går ud over, og tramp i gulvet når du føler dig overset eller uretfærdig behandlet af læge, sygehus mm.

Anmeld

22. maj 2014

Kløver

Har ikke prøvet det i firbindelse med ks, men under en anden operation, og ser det som en sf de risici der følger med selvom det er trels, et ks ar sidder jo også heldigvis et sted de færreste ser

Tvivler på du kan klage og tror sket ikke du kan få erstatning, og forstår ikke helt hvilket grundlag du har og hvilke behrundelser du har for din klage og ønske om erstatning, men kender jo heller ikke dit foreløbig skal ikke sige om der er noget at klage over, men erstatning tvivler jeg godt nok på er en mulighed og kan ærligt ikke se hvad du ønsker erstatning for  

men prøv Patientklagenævnet, de kan hjælpe og vejlede, og helt sikkert også bedre end os herinde da du sikkert deler noget mere Info, bla om forløbet med dem 

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har ikke prøvet det i firbindelse med ks, men under en anden operation, og ser det som en sf de risici der følger med selvom det er trels, et ks ar sidder jo også heldigvis et sted de færreste ser

Tvivler på du kan klage og tror sket ikke du kan få erstatning, og forstår ikke helt hvilket grundlag du har og hvilke behrundelser du har for din klage og ønske om erstatning, men kender jo heller ikke dit foreløbig skal ikke sige om der er noget at klage over, men erstatning tvivler jeg godt nok på er en mulighed og kan ærligt ikke se hvad du ønsker erstatning for  

men prøv Patientklagenævnet, de kan hjælpe og vejlede, og helt sikkert også bedre end os herinde da du sikkert deler noget mere Info, bla om forløbet med dem 

Ønsker heller ikke erstatning, det var bare et spørgmål �� for der er nogen der siger jeg godt kan, men det tvivler jeg os på. 

Og ja jeg ved godt der er risici for betændelse, men synes bare det er kommet lang tid efter ks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.