Betændelse i arret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

tweety2060

Uanset om det er aks el pks bør man informeres om risici... Og betændelse er desværre en af dem. Tror du er rigtig uheldig!
Bakterier lever jo på os men kommer de det forkerte sted hen fx sår kan de forårsage infektion.
Spørgsmål er om det er dine egne bakterier eller udefrakommende der driller... Bliver der ikke podet fra det? Og hvor længe er Du i behandling?
Håber dog snart du heler for det andet er da træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

mit1barn

Findusinde skriver:

Hej

Af ren nysgerrighed, hvorfor vil du klage hvis det er AKS?

Betændelse er jo en kendt risiko ved en hver operation..

Til TS..

Øv hvor er det træls for dig, men tror desværre ikke du får noget ud af at klage...

God bedring med det.

Fordi hvis hun selv valgte et planlagt kejsersnit kendte hun ricisiene ved det, hvis hendes fødsel endte i AKS havde hun ikke nået valg, da barnet skulle ud:-)

Anmeld

21. maj 2014

Findusinde

mit1barn skriver:

Fordi hvis hun selv valgte et planlagt kejsersnit kendte hun ricisiene ved det, hvis hendes fødsel endte i AKS havde hun ikke nået valg, da barnet skulle ud:-)

Hmm okay...

Kan slet ikke følge din tanke.. Men tak for svaret..

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Uanset om det er aks el pks bør man informeres om risici... Og betændelse er desværre en af dem. Tror du er rigtig uheldig!
Bakterier lever jo på os men kommer de det forkerte sted hen fx sår kan de forårsage infektion.
Spørgsmål er om det er dine egne bakterier eller udefrakommende der driller... Bliver der ikke podet fra det? Og hvor længe er Du i behandling?

Det er selvfølgelig rigtig nok, men synes bare det underligt det kommer så lang tid efter de 2 foregående behandlinger. Jo de har podet det får svar på fredag. Sidst var jeg på pencilin i 10 dage og det er jeg os denne gang.  

Anmeld

21. maj 2014

Mami

Findusinde skriver:

Hmm okay...

Kan slet ikke følge din tanke.. Men tak for svaret..

Hvad skulle de have gjort? 

Midt i panikken, skulle de stoppe gennemgå alle risikoer og hvad så? Skulle hun så sige nej og sætte sit og babys liv i farer? Et akut kejsersnit er jo som navnet indikere akut, ergo det skal gå stærkt fordi baby eller mor er i farer, det er ikke rigtig et valg. 

Ts: 

Der er desværre ikke meget at gøre, men du kan evt få en længere antibiotika behandling til såret er helet eller en bakterie dræbende sæbe, har de talt om det?  

Det er så ærgerligt for dig, og jeg kan godt forstå du er ked af det, håber i finder en løsning. 

Anmeld

21. maj 2014

Findusinde

Mami skriver:

Hvad skulle de have gjort? 

Midt i panikken, skulle de stoppe gennemgå alle risikoer og hvad så? Skulle hun så sige nej og sætte sit og babys liv i farer? Et akut kejsersnit er jo som navnet indikere akut, ergo det skal gå stærkt fordi baby eller mor er i farer, det er ikke rigtig et valg. 

Ts: 

Der er desværre ikke meget at gøre, men du kan evt få en længere antibiotika behandling til såret er helet eller en bakterie dræbende sæbe, har de talt om det?  

Det er så ærgerligt for dig, og jeg kan godt forstå du er ked af det, håber i finder en løsning. 

Tror du misforstår hvad jeg mener..

Jeg kan ikke se hvorfor man skal klage over betændelse, fordi det er AKS... Og ikke PKS.. Mener det samme som dig man stopper ikke midt i det hele, fordi at man ikke vil have betændelse...

Det er det jeg mener, jeg forstår ikke tanken bag at klage når det er akut og ikke planlagt.. Jeg tænker generelt at klage fordi der går betændelse i et operationssår ikke er noget man får ud af.

Anmeld

21. maj 2014

Mor til Ella

Nej, men hvad i alverden ville alternativet være

Anmeld

21. maj 2014

Mami

Findusinde skriver:

Tror du misforstår hvad jeg mener..

Jeg kan ikke se hvorfor man skal klage over betændelse, fordi det er AKS... Og ikke PKS.. Mener det samme som dig man stopper ikke midt i det hele, fordi at man ikke vil have betændelse...

Det er det jeg mener, jeg forstår ikke tanken bag at klage når det er akut og ikke planlagt.. Jeg tænker generelt at klage fordi der går betændelse i et operationssår ikke er noget man får ud af.

Årh på den måde  

Anmeld

21. maj 2014

Mami

tweety2060 skriver:

Det var dig jeg skulle have citeret  

Hvad skulle de have gjort? Midt i panikken, skulle de stoppe gennemgå alle risikoer og hvad så? Skulle hun så sige nej og sætte sit og babys liv i farer? Et akut kejsersnit er jo som navnet indikere akut, ergo det skal gå stærkt fordi baby eller mor er i farer, det er ikke rigtig et valg.

Anmeld

21. maj 2014

Mami

Mami skriver:

Årh på den måde  

Kan se jeg jeg citerede den forkerte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.