Betændelse i arret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.713 visninger
33 svar
7 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa.

jeg fik aks den 15/3, ca 12 dage efter sprang arret op der var en byld med betændelse. Jeg blev åbner igen renst og lukket igen. 5 dage efter er der betændelse igen og jeg kommer på pencelin, nu ca 7 uger efter sker det igen, betændelse og der sprænger hul!! Arret er tudegrimt og kommer aldrig til at blive "flot". 

Andre der har prøvet lignende eller har hørt om nogen? Og kan man klage, kræve erstatning over den behandling? Måske få lavet det om igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

GUSO

Anonym skriver:

Hejsa.

jeg fik aks den 15/3, ca 12 dage efter sprang arret op der var en byld med betændelse. Jeg blev åbner igen renst og lukket igen. 5 dage efter er der betændelse igen og jeg kommer på pencelin, nu ca 7 uger efter sker det igen, betændelse og der sprænger hul!! Arret er tudegrimt og kommer aldrig til at blive "flot". 

Andre der har prøvet lignende eller har hørt om nogen? Og kan man klage, kræve erstatning over den behandling? Måske få lavet det om igen? 

Hvorfor mener du det er dårlig behandling??

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Fordi der bliver ved med at gå betændelse i det og de egentlig ikke rigtig vil høre på mig når jeg siger at det gør ondt. 

Anmeld

21. maj 2014

GUSO

Min bedste overbevisning er at det ikke er sygehusets skyld du har fået betændelse, jeg kan sagtens se det er en træls situation at stå i, men jeg tror ikke du vil komme ret langt med en erstatningssag, men har ingen erfaring at trække på håber du snart heler op

Anmeld

21. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hejsa.

Det er jo super uheldigt.

Men dom jeg forstår det er du jobsikkerhed fejl behandlet, du har fået en normalt kejsersnit, og det er ikke gået som forventet. Men der er også mennesker der heler enormt dårligt

Min mand fik fjernet blindtarm for præcis et år siden, og der går stadig betændelse i og er rigtig grimt. Det er sku træls for ham og hans forfængelighed....

Men erstatning vil jeg ikke tro du kan kræve!

Anmeld

21. maj 2014

Mor til Ella

Mor til Ella skriver:

Det er jo super uheldigt.

Men dom jeg forstår det er du jobsikkerhed fejl behandlet, du har fået en normalt kejsersnit, og det er ikke gået som forventet. Men der er også mennesker der heler enormt dårligt

Min mand fik fjernet blindtarm for præcis et år siden, og der går stadig betændelse i og er rigtig grimt. Det er sku træls for ham og hans forfængelighed....

Men erstatning vil jeg ikke tro du kan kræve!

Ha ha

Jobsikkerhed betyder =jo ikke

Anmeld

21. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Øv, det lyder træls!

Betændelse er dog en kendt risiko ved alle operationer, også kejsersnit. Det er jo faktisk et ret stort operativt indgreb. Betændelse opstår fordi bakterier under eller efter indgrebet spredes til sårområdet og kan skabe infektion, dvs. betændelse forårsaget af bakterier. 

Risikoen er infektion er højere i maveregionen, især ved akutte indgreb. Så er der andre faktorer som øger risikoen for infektion, såsom rygning og alkohol.

Selvom lægerne er meget omhyggelige, så kan de ikke helt forhindre infektioner. De skal dog selvfølgelig lytte til dig. 

Anmeld

21. maj 2014

JacobsMoar

Nu ved jeg ikke om det var planlagt kejsersnit eller akut, men til mit planlagte kejsersnit fik jeg alle ricisi at vide, og der var betændelse en af tingene.. Så jeg tror ikke du får ret meget ud af at klage.. ??

Anmeld

21. maj 2014

mit1barn

Hvis det endte i AKS ville jeg bestemt klage, men hvis det var PKS ville jeg bide det i  mig God bedring

Anmeld

21. maj 2014

Findusinde

mit1barn skriver:

Hvis det endte i AKS ville jeg bestemt klage, men hvis det var PKS ville jeg bide det i  mig God bedring

Hej

Af ren nysgerrighed, hvorfor vil du klage hvis det er AKS?

Betændelse er jo en kendt risiko ved en hver operation..

Til TS..

Øv hvor er det træls for dig, men tror desværre ikke du får noget ud af at klage...

God bedring med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.