Faderskabstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

mor til Felix

99,0 skriver:

Uha, faren til mit barn er også en lille lystløgner... Der er sq nada kærlighed til overs for ham, men jeg vil kæmpe for at få et samarbejde til at fungere, når barnet er født, fordi barnet skal have så godt et forhold til sin far som muligt.

Han må tage konsekvenserne for ikke at skrive under, ligesom du også skal lide under det. Ellers kunne han jo bare lade være med at være en idiot og sætte sin underskrift, så han kunne komme med til fødslen, se barnet 3 gange ugentligt a 2 timer de første måneder.
Jeg har virkelig ikke ondt af ham, når han kun får den test af interesse.

MÆND!!!!!

nej han går skam glip af meget og det er nok osse det han er sur over han troede åbenbart jeg vil være sød selvom han ikke vil skrive under MEN nej der kan han lige tro om igen tager alt tilbage som jeg har sagt..

f.eks kommetil fødesl og besøg mig 3-4 gange om ugen men den plan findes ikke mere...
Og jeg har heller ikke ondt af ham han har selv valgt den svære og dumme vbej for ham selv.. selvf går det osse lidt ud over mig men jeg vil heller have tid med min søn end og vil igennem en faderskabstest hvis det var mig der var manden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.