Leneur skriver:
Åh ja bare jeg dog kunne få ham til at gøre det samme, så havde verden set anderledes ud men han tror jo at jeg giver op hvis han bliver ved med at genere mig men selvom det er og bliver hårdt at skulle tage kampen op med ham, må han jo sande at i dette tilfælde er han gået langt over grænsen og ikke kan manipulere mig længere.
synes det er dejligt for dig at der allerede nu er styr på detaljerne, det må da også være en kæmpe lettelse ikke at skulle spekulere på det længere.
Ja, i dit tilfælde lyder det godt nok ikke særlig rart, når han kommer med alle de trusler.... Men mit råd, optag det, når han truer dig. Gem telefonsamtaler, sms'er o.lign.
Søg om den fulde forældremyndighed idet i ikke kan samarbejde når HAN truer dig og rent faktisk gør dig bange.
Det er enooormt svært at få den fulde forældremyndighed nu om dage, men at true er også ulovligt.
I mit tilfælde orker jeg ikke at skulle diskutere frem og tilbage med faren om hvor barnet skal gå i skole o.lign, samt hive fat i ham HVER gang der skal skrives noget under vedr. barnet, så derfor sagde jeg, at jeg ville have den fulde, når barnet skulle bo ved mig. Det havde han heller ikke noget imod, for han har jo lige så mange rettigheder til samvær. Det eneste der generer ham er, at jeg kan bestemme hvad barnet skal hedde.
Jeg har også kæmpet med en halv-uvidende fyr her... Man kan lige så godt glemme alt om at forklare om hvordan reglerne er eller hvad deres rettigheder er. Alt hvad man siger stoler de ikke på... MEN så kan man henvise ham til at logge ind på ungfar.dk eller statamtet.dk og så selv læse det sort på hvidt.
Jeg er glad for jeg har fået underskrifterne nu, men føler mig ikke rolig før det hele er behandlet.
Anmeld