Nu er jeg faktisk i samme situation som dig og alle siger man skal tænke på barnet's tarv og det fædrende ophav men da jeg kender min x-kæreste og ved hvad han er i stand til, vil jeg kæmpe med næb og kløer for at minimere mit endnu ufødte barn's samvær med ham. Jeg er bange for manden, så hvorfor skulle jeg overlade mit barn til ham???? Endvidere siger han at der skal tages en test, for at få fastslået han er far til barnet ifølge statforvaltningen. Nej det skal man ikke han kan sagtens skrive under uden at der skal testes. Han gør det kun for at såre mig og så han får et lille overtag... i hans øjne. Han VED det er hans barn men han vil gøre alt for at ramme mig også selvom det er et lille barn det går ud over og det har jeg ikke noget til overs for, så vi skal gennem en retssag en gang og jeg har da ikke i sinde at han skal se hende mens sagen kører, så jeg kan altså godt forstå dig i det du går og roder med mht din X. Skriv privat hvis du har lyst, for selvom det er træls tingene er sådan, er det jo et eller andet sted rart nok at vide der er en derude i samme situation....
Knus
Anmeld