pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Hey de damer
jeg har virkelig brug for råd. Jeg er førstegangs gravid i uge 29+2 idag
sagen er min svigerinde er også gravid hun er så 6 uger længere hende end mig. De venter sig dreng nr 3
vi valgt ikk at vide kønnet. Når men min svorger har altid sagt at han ikk vil ha flere børn end de to de har nu men min svigerinde har åbenbart fået ham til en tredje.
Det jeg bliver forvirret og lidt ked over er at når vi sammen med dem så lyder han meget glæder når han fortæller om hvordan babyen sparker og hvordan den ligger og strækker sig i maven og se maven ændre form osv og fortæller noget nyt hele tiden og hver gang vi ser dem . Til modsætning af min mand som i alt den tid jeg har været gravid har han KUN nævnt vores lille baby 2 gange. Og begge gange har han sagt samme korte satsning. Jeg har også mærket den lille lidt.
og begge gange så han neutral ud altså hverken sur men sandelig da heller ikk glad ud i ansigtet.
Så forstår slet ikk når det dem der skal være forældre for 3 gange og det jo ikk noget nyt i og alligvelet er det dem der har alt det nye at fortælle selvom det da os der brudte ha alt det nye at fortælle når det os der skal være forældre for første gang.
Og ikk nok med det jeg prøver at lyde intresset og spørger meget min svigerinde om hendes graviditet men hun spørger aldrig rigtig mig. Og selvom det mig der førstegangs gravid så går snakken næsten altid om hendes graviditet.
Hvad mener i damer???
Er du ked af at du ikke synes din mand udviser samme engagement og glæde eller ked af at din svoger udviser glæde?
Anmeld