Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
For mig lyder det til at der er hormoner med her 
kan huske at da jeg var gravid var resten af verden som en slags tåge der bare var der...
Jeg spurgte ikke ind til andres liv, jeg kan absolut intet huske af det jeg endelig fik fortalt, og jeg følte ikke jeg kunne rumme andres glæde/sorg/dagligdag oven i det der skete i mit liv...
Måske din svigerinde har det på samme måde...
der er trods alt 2 andre børn og en mand der også tager både hendes opmærksomhed og hendes overskud...
undrer mig lidt at det skal være din mand der fortæller om den lille....
Min kæreste havde også svært ved at snakke om det hele da jeg var gravid... det var for stort for ham at rumme og forklare for andre.. selv de mest simple ting...
det var mig der fortalte og snakkede og viste billeder osv osv fordi han ikke kunne finde ordene...
har du prøvet at snakke med din mand om der er noget der trykker ham angående graviditeten?
Snakket med ham om alt det der sker med dig, din krop, og fremtiden med barnet?
kan være han føler sig overset fordi man som førstegangsfødende mor virkelig får al opmærksomheden fra alle vinkler... farmand er bare vedhæng til alting...
Når det er svigerindens mand der fortæller en masse kan det være fordi det er ham der har overskuddet til det, og fordi han måske denne gang også bliver anerkendt lidt i forbindelse med diverse scanninger osv ved at de har været igennem det før...
ved udmærket godt det er hamrende svært at tænke udover sin egen boble når man er gravid (been there myself) men pust dybt ud en gang og overvej det jeg skriver 
Anmeld