Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi går ikke så meget op i det. Jeg plejer gerne at få en blomst I går morges havde kæresten handlet ind sammen med vores ældste - hun kom stolt hjem, og gav mig en flot buket.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg fik denne af min svigermor og en buket blomster - det var på vegne af min datter, men hun er kun 3 måneder, så svigermor købte noget...så sødt t
Nej bryder mig ikke om selve konceptet.
Så her i huset bliver hverken det eller fars dag fejret ,vi går mere op i at overraske og glæde når man ikke forventer det
A&F skriver: Nej. Ligesom med valentines day, hvor jeg anser at man hverdag eller når man kan, så udtrykker man sin kærlighed til hinanden på mange måder. Jeg forkæler min mor året rundt, da "en" gang om året er for lidt. Og at princippet tror jeg på, at hver dag er mors dag. Det kan være med ens opførsel, med ord, gaver mm. En hyldest til alle vores mødre
Nej. Ligesom med valentines day, hvor jeg anser at man hverdag eller når man kan, så udtrykker man sin kærlighed til hinanden på mange måder. Jeg forkæler min mor året rundt, da "en" gang om året er for lidt. Og at princippet tror jeg på, at hver dag er mors dag. Det kan være med ens opførsel, med ord, gaver mm. En hyldest til alle vores mødre
Sådan har min kæreste det. Og han har egentlig også ret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128