Fejre I mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
33 svar
10 synes godt om
11. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Går I op i mors dag og fars dag hjemme hos jer?? Eller er det slet ikke noget i gør noget ved?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

B&J

jeg syntes det er hyggeligt..

har selv fået en super lækker parfume her hjemme og masser af kys og hygge hele dagen, og min mor har dog ikke været hjemme men hun kommer hjem til os på onsdag hvor alle os børn overrasker hende med en gave...

vi er alle forskellige jeg syntes bare det er hyggeligt

Anmeld

11. maj 2014

Muhmi

Nope.. Jeg går op i det overfor min egen mor og regner også med at mine unger vil når de bliver større (håber) men Anders går virkelig ikke op i mærkedage, overhovedet, så tænker da også han har glemt vores bryllupsdag i morgen haha 

Anmeld

11. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Fejre og fejre... Hmm det er måske så meget sagt, men jeg får hvert år blomster, chokolade og en masse søde ord :-). På farsdag sørger børnene og jeg altid for en gave og lækker mad

Anmeld

11. maj 2014

Victoria2013

Jeg gør - men ikke nødvendigvis noget med at købe gaver/blomster. I dag tog jeg og lillepigen på "spontant" besøg hos min mor (og far self), lidt i anledning af mors dag. Så var vi der lige et par timer og jeg fik en kop kaffe og vi fik noget kage og lidt hygge... det tror jeg helt bestemt gjorde lykke for både min mor og min far

Tror gerne min kæreste havde gjort lidt ud af "min" mors dag også (det er jo min første mors dag hvor jeg selv er mor), men han er syg, så der er slet ikke gjort noget ud af det overfor mig  

Anmeld

11. maj 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Nope.. Jeg går op i det overfor min egen mor og regner også med at mine unger vil når de bliver større (håber) men Anders går virkelig ikke op i mærkedage, overhovedet, så tænker da også han har glemt vores bryllupsdag i morgen haha 

He he. Ej, det må vi da ikke håbe at han har  Her går min kæreste overhovedet heller ikke op i mærkedage. Han mener det er pjat at der kun er en bestemt dag hvor man skal vise kærlighed uanset om det et valentinsdag, mors eller fars dag. Og jeg giver ham sådan set også ret. Man skal jo bare vise hinanden kærlighed når lysten er der og ikke af pligt. 

Men glæder mig nu også når min datter bliver større så hun selv kan finde på noget 

Anmeld

11. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja og nej. Vi fejre det ikke med store gaver.

Min mand har været væk hele weekenden og kom først hjem kl. 19, og vores børn på 5 og 6 1/2 år spurgte ham som det første om han havde købt noget til mor. Det havde han og så kom de begge med gave og sagde "god mors dag og vi elsker dig".

Jeg ville nok blive skuffet, hvis min mand ikke huskede mors dag på vegne af vores børn. Det er en hyggelig dag og en skøn tradition

Anmeld

11. maj 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Victoria2013 skriver:

Jeg gør - men ikke nødvendigvis noget med at købe gaver/blomster. I dag tog jeg og lillepigen på "spontant" besøg hos min mor (og far self), lidt i anledning af mors dag. Så var vi der lige et par timer og jeg fik en kop kaffe og vi fik noget kage og lidt hygge... det tror jeg helt bestemt gjorde lykke for både min mor og min far

Tror gerne min kæreste havde gjort lidt ud af "min" mors dag også (det er jo min første mors dag hvor jeg selv er mor), men han er syg, så der er slet ikke gjort noget ud af det overfor mig  

Nej. Det behøver nødvendigvis ikke altid være noget med gaver og blomster. Her har kæresten spurgt om vi ikke skal tage på cafe på torsdag på min fridag og det har jeg selvfølgelig sagt ja til. Det er min morsdags gave 

Anmeld

11. maj 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MoarHvidovre skriver:

Ja og nej. Vi fejre det ikke med store gaver.

Min mand har været væk hele weekenden og kom først hjem kl. 19, og vores børn på 5 og 6 1/2 år spurgte ham som det første om han havde købt noget til mor. Det havde han og så kom de begge med gave og sagde "god mors dag og vi elsker dig".

Jeg ville nok blive skuffet, hvis min mand ikke huskede mors dag på vegne af vores børn. Det er en hyggelig dag og en skøn tradition

Min kæreste går slet ikke op i det så jeg glæder mig bare til når min datter bliver større så hun selv kan finde på noget 

Anmeld

11. maj 2014

FruK

Nej, det gør vi ikke. Jeg har hverken fået eller givet noget i dag.

Bliver da rigtig glad for en buket eller en lille gave. Men lige så gerne en anden dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.