Fejre I mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2014

L&V

Ja det gør vi.. Det bliver ik nødvendigvis store gaver men en hyggelig dag. Vi spiste morgenmad med min mor og hyggede der nogle timer.. Hun fin en fin orkide i en potte hvor der stod mormor på.
Eftermiddagen gik med kaffe med svigerforældrene. Som os fik en orkide.

Aftenen har stået på hygge med mine dejlige unger og mand. De havde købt en masse dejlige cremer fra bioterm til deres mor.

Det vigtigste er samværet gaverne er bare bonus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Benjamins'mor

Omsorgsgiver skriver:

Går I op i mors dag og fars dag hjemme hos jer?? Eller er det slet ikke noget i gør noget ved?? 

Vi plejer at give en lille ting eller blomster. Men det har min mand valgt ikke at gøre i år. Så gør jeg heller ikke til fars dag.

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

Jeg giver min egen mor en gave hvert år

Min mand glemmer det ikke med vilje - han er bare en skovl til datoer (han glemte også min fødselsdag et år!).

Nu er det så også sådan at han arbejder hvert år på mors dag, så den der med afslapning og ingen pligter vil aldrig ske her alligevel...
Så... Jeg har som de sidste par år, fejret mors dag alene med mine børn (det kalder jeg en ÆGTE mors dag )
-men jeg fik da 500kr til shopping (hvornår der så end liiiige bliver tid til det )

Anmeld

11. maj 2014

SandraXOXO

Manden og den mindste købte en Kay Bojesen fugl til mig :-D De to store har tegnet tegninger og perlet med perler :-D så Ja vi fejre det lidt. Vores mødre får chokolade næste gang vi ser dem.

Anmeld

12. maj 2014

Babydrøm

Går I op i mors dag og fars dag hjemme hos jer?? Eller er det slet ikke noget i gør noget ved?? 

Jeg er ikke selv mor endnu, men vi giver vores mor gaver og hygger lidt ekstra om hende, har vi altid gjort og synes det er hyggeligt Det er en tradition at vi er med min mors familie ude og grille hos min mormor og morfar på mors dag, synes det er rigtig hyggeligt  

Glæder mig også selv til mors dag, når det en dag sker, håber jeg min kæreste vil gøre lidt ud af det, indtil mine børn selv kan  

Vi giver også min far gaver og hygger sammen med ham når det er fars dag Og vil jeg også gøre for min kæreste når han bliver far  

Anmeld

12. maj 2014

modesty

Nej, vi fejrer ikke andet end fødselsdage og jul.

Anmeld

12. maj 2014

Anonymo

Omsorgsgiver skriver:

Her hedder det mors-dag og fars-dag og ikke kæreste-dag så vi giver ikke hinanden gaver 

Anmeld

12. maj 2014

Dr. House

Omsorgsgiver skriver:

Vi gør. 

Anmeld

12. maj 2014

hekran

Jeg fejrer da min mor og svigermor med gaver og besøg.
Men her kommer ikke noget fra de fire børn. De er dog ikke så gamle, at jeg ville forvente det af dem. Men hvordan skal man kunne det, når de har en far, der ikke fortæller dem det eller gør noget som helst selv. Intet kys, ingen blomst, intet 'God mors dag'. Jeg blev faktisk rigtig ked af det. Jeg er egentlig ligeglad med en gave, men ville da gerne, at han snakkede med børnene om, hvad mors dag er for noget.
Fars dag kommer jo snart og har absolut planer om at inddrage børnene i at forkæle far. Så må vi se, om han sidder med røde ører

Anmeld

12. maj 2014

A&F

Nej. Ligesom med valentines day, hvor jeg anser at man hverdag eller når man kan, så udtrykker man sin kærlighed til hinanden på mange måder. Jeg forkæler min mor året rundt, da "en" gang om året er for lidt. Og at princippet tror jeg på, at hver dag er mors dag. Det kan være med ens opførsel, med ord, gaver mm. En hyldest til alle vores mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.