Fejre I mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2014

Muhmi

Omsorgsgiver skriver:

He he. Ej, det må vi da ikke håbe at han har  Her går min kæreste overhovedet heller ikke op i mærkedage. Han mener det er pjat at der kun er en bestemt dag hvor man skal vise kærlighed uanset om det et valentinsdag, mors eller fars dag. Og jeg giver ham sådan set også ret. Man skal jo bare vise hinanden kærlighed når lysten er der og ikke af pligt. 

Men glæder mig nu også når min datter bliver større så hun selv kan finde på noget 

Nej det håber jeg heller ikke, hvis han ved hvad der er bedst for ham....  Kan godt blive skide irriteret over at have en mand som er så pisse ligeglad med sådan nogle dage, for jeg går selv meget op i dem, sådan med morgenmad på sengen og en lille gave fra ungerne (til ham, farsdag) men det virker så ligegyldigt for hans vedkommende.

Jeg går ikke op i valentinsdag og alt det der kærligheds-tis for at vise vi elsker hinanden, for det gør vi og vi viser det når vi har lyst, men jeg syntes det kunne være super rart at han bare gjorde en smule ud af en dag som var "MIN" dag, fordi jeg er moderen til hans børn.

Så kom der lige lidt galde, som slet ikke er så slemt som det lyder, men bestemt ikke er noget der er glemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Isabella_mor

jeg fik da blomster og så havde min søn og min kæreste været ude og købe ind til morgenmad  

så det er sådan set det. vi har bare været hjemme og slappet af i dag. 

men ja vi plejer da lige at fejre det lidt.. men det er nu også meget hyggeligt og dejligt at blive sat pris på

Anmeld

11. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Nej det håber jeg heller ikke, hvis han ved hvad der er bedst for ham....  Kan godt blive skide irriteret over at have en mand som er så pisse ligeglad med sådan nogle dage, for jeg går selv meget op i dem, sådan med morgenmad på sengen og en lille gave fra ungerne (til ham, farsdag) men det virker så ligegyldigt for hans vedkommende.

Jeg går ikke op i valentinsdag og alt det der kærligheds-tis for at vise vi elsker hinanden, for det gør vi og vi viser det når vi har lyst, men jeg syntes det kunne være super rart at han bare gjorde en smule ud af en dag som var "MIN" dag, fordi jeg er moderen til hans børn.

Så kom der lige lidt galde, som slet ikke er så slemt som det lyder, men bestemt ikke er noget der er glemt

Jeg har det præcis ligesom dig  Valentinsdag er No Go men mors og fars dag er vigtige synes jeg  Bare ærgerligt at manden min ikke er enig udover Valentins dag. 

Anmeld

11. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste går slet ikke op i det så jeg glæder mig bare til når min datter bliver større så hun selv kan finde på noget 

Synes bare godt, at man kan hjælpe børnene når de ikke selv kan. Det behøver ikke, at være noget stort. En tegning, et lille kort eller ingen pligter hele dagen

Anmeld

11. maj 2014

Trekløver(:

Omsorgsgiver skriver:

Går I op i mors dag og fars dag hjemme hos jer?? Eller er det slet ikke noget i gør noget ved?? 

Jeg er blevet forkælet i dag af min kæreste og vores datter, og jeg har givet min mor en gave. Så her går vi op i det, og synes det er hyggeligt

Anmeld

11. maj 2014

Maja88

Omsorgsgiver skriver:

Går I op i mors dag og fars dag hjemme hos jer?? Eller er det slet ikke noget i gør noget ved?? 

Tror ikke min mand nogensinde tør glemme den.. har han prøvet..

Anmeld

11. maj 2014

hannetheis

Normalt gør vi ikke rigtig noget ud af det.

Men i år har min ældste søn i førskolen snakket om det hele denne uge.
Så i morges fik jeg en tegning hvor han havde skrevet mor for første gang.
Til aften kom deres far hjem fra job med blomster

Anmeld

11. maj 2014

Zicla

Jeg har ikke fået noget idag men tilgengæld har jeg været forbi kirkegården og har lagt buketter til både min mor og min mormor. Jeg har altid givet dem begge noget da de levede og det får de stadig selvom de ikke er her i dag. Det har jeg altid gået op i. Selvom det ikke er mors dag har jeg altid givet dem en blomst eller noget.

Anmeld

11. maj 2014

Tip!

Ja vi går op i det herhjemme... 

Jeg fik 1000 knus kys og kram fra min søn fra morgenstunden.. Han er 5 1/2 år og hans ubetingede kærlighed til mig er rigeligt... 

Min egen mor fik lækker bade skrup noget fra badeanstalten og en Poul pave skål... Hun ville ikke have blomster, da de tar på ferie på tirsdag... 

Men glæder mig da til at min søn engang bliver så stor, at han kommer hjem med en dusk eller noget andet... 

Anmeld

11. maj 2014

lineog4

Nej går ikke op i det, nævner det ikke og er ligeglad med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.