Omsorgsgiver skriver:
He he. Ej, det må vi da ikke håbe at han har 
Her går min kæreste overhovedet heller ikke op i mærkedage. Han mener det er pjat at der kun er en bestemt dag hvor man skal vise kærlighed uanset om det et valentinsdag, mors eller fars dag. Og jeg giver ham sådan set også ret. Man skal jo bare vise hinanden kærlighed når lysten er der og ikke af pligt.
Men glæder mig nu også når min datter bliver større så hun selv kan finde på noget 
Nej det håber jeg heller ikke, hvis han ved hvad der er bedst for ham....
Kan godt blive skide irriteret over at have en mand som er så pisse ligeglad med sådan nogle dage, for jeg går selv meget op i dem, sådan med morgenmad på sengen og en lille gave fra ungerne (til ham, farsdag) men det virker så ligegyldigt for hans vedkommende.
Jeg går ikke op i valentinsdag og alt det der kærligheds-tis for at vise vi elsker hinanden, for det gør vi og vi viser det når vi har lyst, men jeg syntes det kunne være super rart at han bare gjorde en smule ud af en dag som var "MIN" dag, fordi jeg er moderen til hans børn.
Så kom der lige lidt galde, som slet ikke er så slemt som det lyder, men bestemt ikke er noget der er glemt

Anmeld