Mærkevaretøj til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Mormilla

Jeg køber både dyrt og billigt tøj. Jeg køber det jeg synes er pænt og som er go kvalitet... Det billige tøj køber jeg i H&M og det dyre køber jeg i div børne tøj`s butikker.

Sko køber jeg ikke billige! Synes det er vigtige at de små har nogen gode sko på!!! Sidst ga jeg 400 for sko og 400 for sandaler. Kunne godt finde på at bruger flere på sko!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Fam. Madsen

Jeg køber stortset kun pettibom til marcus da jeg synes det er det der sidder bedst på ham....

har prøvet og købe i føtex og h&m men han sejler simpelhen i deres tø det er alt for bredt om livet så han kan ikke holde det oppe, så derfor er det pettibom, katvig o.s.v.

Anmeld

11. august 2009

SaNiNa

Jeg har nogle bestemte mærker, som jeg går efter og køber dem når de er på tilbud.

Og så går jeg jo osse efter tøj som fanger min opmærksomhed og som jeg godt kan lide

Anmeld

11. august 2009

mor_sabina

Jeg kigger først og fremmest på farverne og designet om det er noget jeg kan lide, dernæst vender jeg skiltet og kigger på prisen og allersidst mærket. Jeg vil gerne købe mærkevarer til mit barn og have at han er med på noderne men ikke hvis jeg ikke bryder mig om det eller det koster en bondegård. Kan sagtens finde tøj i bilka og kvicly som er rigtig fint føtex tøj har jeg dog ikke så gode erfaringer med rent kvalitetsmæssigt. Men herhjemme stemmer vi på mange flotte og klare farver og så skal sutten, savlesmækken og skoene helst matche med tøjet 
Name it er storfavorit.
Held og lykke med opgaven og håber det kan bruges

Anmeld

11. august 2009

Vingummien

Jeg køber det jeg kan lide, dyrt eller billigt, går ik efter mærket, skal jo også kunne lide det, og kan jeg finde en body el bukser til 50kr og det er lækkert og pænt, så køber jeg da det i stedet for at købe et par bukser til 300 kr bare fordi det er f.eks name it.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.