Mærkevaretøj til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Mor til Frederic og Freya

De Esprit skjorter og trøjer vi har, er næsten alle købt på udsalg.

Fandt et par lækre danske øko bukser i ønske børn - heldigvis på udslag, nægter at give 360 kr for et par bukser.

Men tror knægtens garderobe er 90 % af tøj fra Name It.
Syntes det er kvalitet til fornuftig pris. Og så har deres bukser alle de der snøre ind tingest, indeni. Hvilket er lækkert når man har en tynd dreng.

Var i sports butik og ja alle deres mærker i str. lille - 86/92 som Nike, Adidas mm har ikke engang snørre i livet - så dem kan vi ikke bruge.. Jo vi kan bruge overdelen - fedt!

Spurgte en ekspedient, da jeg endelig i Hummel afd fandt bukser med snørre i, om knægten overhovedet kunne ånde i det stof? Nej, sagde hun, det er mere til de forældre der gerne vil vise deres børn frem... Fandme om min knægt skal kravle rundt i noget, han ikke kan komme af med varmen i - bare for at se godt ud... Han ser altid godt ud - uanset tøj..

Han skal have lov til at være dreng og svine sig til, uden jeg skal gå og ærge mig over, at nu har han kun haft de bukser på til 600 kr 2 gange og han har slidt hul...

Han kommer aldrig i dp med pletter på tøjet. Strømper - bukser - bluse og savlesmæk er altid noget der passer sammen.

Og har da sagt til manden at når han er blevet større må han da godt have noget Björkvin kiddo mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Muffinmus

Begge dele, jeg køber det dyre hvis jeg kan lide det og det samme med det billige..det er klar tryk og stil og holdbarhed jeg oftest kigger på

Anmeld

11. august 2009

pipsen

Vægter at mine børn har tøj på af en vis kvalitet. Men om tøjet så har kostet 5 kroner eller en hel del mere, betyder mindre. Foretrækker økologisk tøj og naturprodukter såsom bomuld, uld, hør osv. Coop har faktisk økologi til små penge. Derudover vægter jeg en god pasform og at det er behageligt at lege i. Hvis tøjet så også er pænt, så mor kan føle sig stolt er det jo skønt

Anmeld

11. august 2009

malou

Min lille Victor "går" meget i mærketøj... men det er fordi jeg er blevet skadet af at sælge baby/børnetøj i snart 5 år. Det er alt fra IdaT, Småfolk, Dolce, Hilfiger, Levis, Timberland osv. Men jeg hvis jeg ikke havde muligheden for at få det til indkøbs pris ville jeg bare gå på lagersalg, udsalg osv....- og jeg kan sagtens gå i H&M og købe tøj til ham der også.. elsker faktisk deres baby-drenge linje. Jeg fandt også en super cool butik i Malmø i lørdags... hvor de havde super fedt tøj til de mindste til INGEN penge...

knus malou

Anmeld

11. august 2009

Lone Jakobsen

jeg er en rigtig discount mor.
jeg bruger sjældent ret mange penge på tøj, men mine børn vader i tøj. jeg går efter udsalg, restsalg og så arver vi jævnligt tøj fra venners børn.
jeg køber tøj i bilka, h & m, tøj og sko, føtex og kvickly. for her hjemme er det mere kvantitet frem for kvalitet.
jeg har opdaget at et par bukser til 200kr holder lige så lang tid som et par bukser til 10kr fra genbrug. og med 4 drenge og en pige....ja så går der rigtig meget tøj til.
så nej...intet mærketøj her.... med mindre det har været på tilbud, er arvetøj eller gaver.
Lone

Anmeld

11. august 2009

sarahb

jeg giver gerne 360 for en polo fra burberry det har jeg gjort mange gange..
Hvis der er råd og det er hvad man vil bruge pengene på så er det jo ens eget problem...

Anmeld

11. august 2009

karina1980

jeg kigger overhovedet ikke efter mærke, jeg finder det jeg kan lide også køber jeg det, medmindre jeg ved et nærmere kig på prisen beslutter mig for tøjet, slet ikke passer mine børn,

jeg går mest efter at det er kvalitet og ikke for dyrt.

dog går jeg meget op i deres fodtøj, men der har vi en fantastisk butik, der sælger sidste års modeller til en meget billig pris

eks. i år købte jeg bundgaard til den lille sat ned fra 500 kr til 100 kr
kondiskoen er en trigger sat ned fra 400 til 200 kr

og den store fik et par rohde kids sat ned fra 600 til 75 kr
kondiskoen er en nike, sat ned fra 500 til 230 kr

og siden de kommet hjem har de ikke haft andet på

Anmeld

11. august 2009

LotteGabriella

Tina2 skriver:

Jeg køber både billigt og dyrt til mine:-)

Tager efter hvad jeg kan li og helst farverigt:-) Så jeg bli'r ikke tiltrukket af mærket i nakken, men der er da visse mærker jeg rigtig godt kan li.

det samme her

Elsker farverigt tøj, men om det er Molo, Wheat, Holly's, H&M eller Benetton det er jeg ligeglad med....det er designet der er vigtigst

Anmeld

11. august 2009

DK

trunte89 skriver:

Noget mærketøj køber jeg, men KUN når det er på tilbud/udsalg. Nægter at give 200 kr for en bluse osv. Synes også, at det bliver lidt federe tøjet hvis jeg kan finde det til 'H&M pris'.

Jeg køber rigtig meget i H&M, synes, at det er flot, billigt og god kvalitet. Og kommer der pletter der ikke går af i vask, jamen så ryger den bare ud.
Ville ærge mig gul og blå hvis det var en bluse til 200 kr.

Køber dog ikke i bilka, føtex, kvickly osv, der synes jeg ikke om kvaliteten.

Så nej, går ikke kun efter mærket.

Lige sådan har jeg det også. Jeg har for nyligt været på tøj indkøb sammen med Rosa i Magasin. Meget var sat ned 30, 40 og 50 % og så yderligere 20 %. Jeg kiggede ikke på hvad mærket var, men kun hvad jeg synes var fedt.

Da jeg er studerende, har jeg ikke råd til at give fuld pris for ting der har kostet flere hundrede kroner. Men bliver lykkelig når jeg finder de FEDESTE Vinginio jeans sat ned fra 699 kr. med først 50% og så derefter 20%. Det er SKØNT! Derudover så er jeg mere tilbøjelig til at købe lidt dyrere ting ´som jeans, da Kirstine kan bruge dem LÆÆÆNGE nu, og ikke vokser ud af dem med det samme!

Anmeld

11. august 2009

Honningblomst

Her får børnene det de kan lide..det er jo dem der skal gå i det.
Når eller hvis det en dag bliver lidt problematisk med feks meget dyre bukser, jamen så må de jo nøjes med et par eller selv spæde op til det.
Jeg synes det er vigtigt at mine børn selv får en idé om hvad de vil gå i og selv bestemmer, og ikke mig der sidder og skal pynte dem,
Da de var mindre og ikke selv kunne vælge ud fra smag og hvad der var behageligt, så valgte jeg det jeg syntes og det var vigtigt de kunne bevæge sig i det,...så her er der feks ikke cowboybukser med knap eller lynlås før skolealderen.
Jeg nyder dg at finde noget "hjemmesyet" tøj til dem, så ikke de ligner andre unger..
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.