De Esprit skjorter og trøjer vi har, er næsten alle købt på udsalg.
Fandt et par lækre danske øko bukser i ønske børn - heldigvis på udslag, nægter at give 360 kr for et par bukser.
Men tror knægtens garderobe er 90 % af tøj fra Name It.

Syntes det er kvalitet til fornuftig pris. Og så har deres bukser alle de der snøre ind tingest, indeni. Hvilket er lækkert når man har en tynd dreng.
Var i sports butik og ja alle deres mærker i str. lille - 86/92 som Nike, Adidas mm har ikke engang snørre i livet - så dem kan vi ikke bruge.. Jo vi kan bruge overdelen - fedt!
Spurgte en ekspedient, da jeg endelig i Hummel afd fandt bukser med snørre i, om knægten overhovedet kunne ånde i det stof? Nej, sagde hun, det er mere til de forældre der gerne vil vise deres børn frem... Fandme om min knægt skal kravle rundt i noget, han ikke kan komme af med varmen i - bare for at se godt ud... Han ser altid godt ud - uanset tøj..

Han skal have lov til at være dreng og svine sig til, uden jeg skal gå og ærge mig over, at nu har han kun haft de bukser på til 600 kr 2 gange og han har slidt hul...
Han kommer aldrig i dp med pletter på tøjet. Strømper - bukser - bluse og savlesmæk er altid noget der passer sammen.
Og har da sagt til manden at når han er blevet større må han da godt have noget Björkvin kiddo mm.
Anmeld