Mærkevaretøj til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Rasmine

Feluca09 skriver:

Her købes der meget mærkevare. Ynglingsmærket er Tommy  Hilfiger som jeg køber fra usa...bla forbi jeg elsker deres design til børn, meget klassisk og ikke noget alle går rundt i....Syntes H&M er fin kvalitet, men gider ik have hallo kitty på eller prinsesser, og så er det bare det ALLE unger render rundt i....

Shopper du på en speciel web, eller har du kontakter, overthere?
(Hilfiger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

TbCp

Liva har rigtig meget mærketøj men..... intet af det er købt fra nyt.
Jeg handler rigtig meget på trendsales hvor jeg kan få fint tøj, også de dyre mærker, til næsten ingen penge.

Jeg er bla. vild med Björkvin kiddo som Liva har et par trøje fra, men også mærker som cupcake, Ej sikke lej og Liten er jeg vild med.

Bilkas mærke - Little One - laver tøj der i designet minder meget om Småfolks tøj, det har jeg også købt en del af (altså Bilkas)

Anmeld

11. august 2009

ChatH

Jeg køber alt for meget mærkevaretøj til mine to tøser!!!! men sætter nu også tingene sammen med basis ting fra name it med mere. Next har også nogen fantastiske ting!!! bruger dog næsten aldrig hm tøj samt føtex og sådan noget, det er generelet hvis det er basis dele!

Anmeld

11. august 2009

lonemus

Jeg køber meget blandet - men jeg køber altid kun det rigtig dyre mærketøj på tilbud, da jeg simpelthen nægter at give - f.eks. 250 kr for et Katvig sæt undertøj.

Lone

Anmeld

11. august 2009

NaFe

Mebach skriver:

Shopper du på en speciel web, eller har du kontakter, overthere?
(Hilfiger)

Hejsa...

Ja det er via folk jeg kender a jeg køber tøjet fra usa....har dog også nogen gange gjort det over nette, men det har bare været tilfældige sider...

Anmeld

11. august 2009

CarinaSB

Her er vi (min mand) mærke dyr ..
Jeg køber som regel det der er billigt .. Og Per køber Esprit til Noah ..
Så det er farmand der køber tøj til bettemanden her

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

Jeg køber både billigt og dyrt tøj til bette.... Går ikke efter mærkerne... Køber mest tøj i Føtex, bilka og Kvickly... Synes det er ligeså godt...

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

lonemus skriver:

Jeg køber meget blandet - men jeg køber altid kun det rigtig dyre mærketøj på tilbud, da jeg simpelthen nægter at give - f.eks. 250 kr for et Katvig sæt undertøj.

Lone

Det ville jeg godt nok heller ikke give da... det er dyrt...

Anmeld

11. august 2009

lene

Her er det ikke mærket i narken der tæller, men om det er pænt og rart at have på. så her er det mest hogm, nameit, føtex, bilka og føtex

Anmeld

11. august 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Det ville jeg godt nok heller ikke give da... det er dyrt...

Det er fuldstændig urimelig dyrt!!
Mine børn har altså mange sæt undertøj - det ville sgu blive meget dyrt, hvis det kun var af mærket Katvig .)

Næ du, EXIT's undertøj er rigtig godt - også koster det kun 40.- kr pr del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.