Mærkevaretøj til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. august 2009

GitteKbh

Hvilket tøj køber du til dit barn? Går du efter mærkevare, eller er du ligeglad med hvilket mærke, der sidder i nakken? Skal det være billigt, af god kvalitet eller er det printet på blusen, der tiltrækker din opmærksomhed?

Jeg er en mor, der er ved at skrive min hovedopgave/speciale om børnetøj, og jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan du ser på mærkevaretøj til børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Tina2

Jeg køber både billigt og dyrt til mine:-)

Tager efter hvad jeg kan li og helst farverigt:-) Så jeg bli'r ikke tiltrukket af mærket i nakken, men der er da visse mærker jeg rigtig godt kan li.

Anmeld

11. august 2009

trunte89

Noget mærketøj køber jeg, men KUN når det er på tilbud/udsalg. Nægter at give 200 kr for en bluse osv. Synes også, at det bliver lidt federe tøjet hvis jeg kan finde det til 'H&M pris'.

Jeg køber rigtig meget i H&M, synes, at det er flot, billigt og god kvalitet. Og kommer der pletter der ikke går af i vask, jamen så ryger den bare ud.
Ville ærge mig gul og blå hvis det var en bluse til 200 kr.

Køber dog ikke i bilka, føtex, kvickly osv, der synes jeg ikke om kvaliteten.

Så nej, går ikke kun efter mærket.

Anmeld

11. august 2009

netdaddy

Vi er bedøvende ligeglade med hvilket mærke der er i nakken på det tøj vi køber, hvad enten det er til os selv eller til vores søn.

Vi køber det vi mener er af god kvalitet, men nægter samtidig at give flere hundrede kroner for en t-shirt eller et par bukser til vores søn.
Ofte køber vi det der er på tilbud, dog uden at vi køber tøj i lavprisvarehuse.

Anmeld

11. august 2009

sarahb

kvalitet, design og unikt.. det er hvad jeg går efter. Vil ikke putte ham i tøj alle render rundt i.

Min mand og jeg køber meget burberry til ham, det er vores ynglings mærke til ham.både kvalitet design og ikke mange har det.. han får gerne et par ting derfra hver måned Min søster og mor har deres eget mærke kajogviola og der er stort set alle hans bukser fra, da de er SÅ bløde gode og unikke.

Anmeld

11. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Her går han i al slags tøj...
Han er jo fuldstændig ligeglad hvad der står i nakken. Men vi har da både mærketøj og 'alm' tøj...
Og sko har vi mærkesko, da jeg syntes han kravler syningerne op på bundgaard sko'ene - de sidder udvendige.

Anmeld

11. august 2009

NaFe

Her købes der meget mærkevare. Ynglingsmærket er Tommy  Hilfiger som jeg køber fra usa...bla forbi jeg elsker deres design til børn, meget klassisk og ikke noget alle går rundt i....Syntes H&M er fin kvalitet, men gider ik have hallo kitty på eller prinsesser, og så er det bare det ALLE unger render rundt i....

Anmeld

11. august 2009

Christinahr

Jeg køber meget blandet til mine unger.

Jeg synes ofte tøj det helt billige tøj sider mærkeligt og føles som dårlig kvalitet.

Jeg kan sagtens give 600 kr for et par sko hvis jeg synes det er rigtig flotte, men normalt går jeg efter mærketøj på tilbud.

Jeg køber også meget tøj brugt, specielt til den lille. Jeg gemmer ikke tøj til når vi skal i byne ller lign. Hvis jeg køber noget må alt bruges både i vuggestue og til byen.

Hvis pletterne bliver store kan jeg finde på at farve tøjet :-)

Anmeld

11. august 2009

kiroo

Her er det meget forskelligt, kan godt finde på at købe noget i føtex og bilka. men det bliver som regl brugt i børnehaven. eller er det name it og lidt h&m og den dyreste bluse lige pt. kostede 449,- det var den nye lyserøde fck bluse.

Anmeld

11. august 2009

Rasmine

Jeg er så én af dem som godt kan lide de lækre mærker, men finder det ofte sat ned, på udsalg.
Idag har jeg feks. lige købt en Napapijri fleecebluse, 1 Björkvin bluse og 1 Tunbledry bluse for ialt 420 kr.
Derudover fandt jeg i andre butikker Wheat cargo pant til 100.
Og 1 Cottonfield bluse til 249 -30 %.
I sommerferien købte jeg en Hilfiger cardigan, 1 Rosemunde top(100 kr) og Rosemunde(100) leggins, alt sammen sat ned.

Forleden købte jeg nogle billige t-shirts i Føtex, og efter 1 gang tørretumbling, er de krympet så meget at de stumper, selvom størrelsen er en gang større end hvad min søn skal bruge.

Så ét eller andet sted mener jeg at lækre mærker(dyre mærker) = kvalitet!

Men mine børn går ikke KUN i de dyre mærker, der er også tøj fra H&M og Bilka.

Jeg vil hellere købe én lækker ting, fremfor 3 billige som efter vask og tumbling krymper og fnulrer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.