fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

allo

okay seriæst.. det her er jo kørt helt af sporet...

jeg spurgte ind til ideer til en lille gave til fars dag og det ender i diskuttion omkring biomor..

tro mig - jeg respektere og gør plads til biomor.. jeg holder min plads som bonusmor overfor børnene !

det eneste min tanke gik på var at jeg ville gøre min kæreste glad ved at finde på noget sammen med børnene - både for børnenes skyld men også for at vise mig kæreste at jeg er engageret. !

hvis hun kommer med en lille ting fra børnene så fair nok - men hvis det er en ting som HUN har valgt så ville jeg blive ked af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

FruK

Jeg synes det er rigtig fint at du vil hjælpe børnene med en gave til far. 

Uanset om mor gør noget også, så kan jeg ikke se nogen grund til at blive stødt over, at du finder på en lille ting med børnene. 

Det vigtigste er vel, om børnene synes det kunne være hyggeligt at finde på en lille ting sammen med dig?! 

Hvis mor også gør noget, så får han jo bare dobbelt. 

Hvad med en kop, de kan ret nemt og billigt males med specielle tusser og så en tur i ovnen. De kan måske hjælpes med at male den, eller lave f.eks. en kop og en tallerken. Eller bare en fin tegning fra hver.

Min eks og hans kæreste er en familie nu, og jeg blander mig ikke i, hvad de giver af gaver. Skal de have gaver på mors og fars dag, så ordner de det med deres sammenbragte og fælles børn. 

Anmeld

9. maj 2014

allo

rigtig god ide men en kop, det kan de være med til at lave og hygge sig med..

det ville være en super god gave som han helt sikkert også vil sætte pris på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.