allo skriver:
altså jeg ville blive sindssygt ked af det hvis x´en kom med en gave til ham på farsdag.. det ville virkelig såre mig meget.
fair nok at hun er mor til hans børn - men de er jo ikke en familie længere. VI skal jo forestille at være en familie nu, derfor synes jeg det er helt fair hvis jeg som papmor finder på noget sammen med børnene. om det så er en tegning eller andet så synes jeg ikke hun skal blande sig.
jeg køber også fødselsdagsgave til ham fra hans drenge.
hun er fortid og jeg er fremtid - ergo er det ikke hendes ansvar længere.. som jeg ser det i hvert fald 
tænker du en gave fra hende eller en gave hun har købt sammen med børnene?
For hvis det er noget hun har købt sammen med børnene, ville jeg ikke sige noget, for det kan være at de har været ude og så har de sagt; det skal far have.
Du kan jo ikke forbyde at moren køber gaver til faren sammen med HENDES børn, til DERES far
De er jo ikke så gamle, og det er deres mor, den der plejer at hjælpe dem.
Men spørg dem om de vil lave en gave sammen med dig, til deres far.
Du kan ikke forvente at hun bare blander sig helt uden om, hun er deres mor og hun har vel lov til at købe gaver sammen med dem, men hvis du allerede køber gaver til hans fødselsdag, tror jeg sjovt nok ikke at hun kommer med en gave til fars dag.
Ja, i er en familie, men hun er moren(og stadigvæk familie), og du kan ikke bare smide hende om i kulissen og sige at hun ikke har noget at skulle have sagt. For det har hun, måske ikke lige med gaver, men hun har ligesom lidt mere at sige omkring børnene end du har(ikke for at være ond) men du skal nok ikke gøre dig uvenner med moren, for det ender galt.
I skal have et samarbejde med hende i mange år, så pas på hvad du siger og gør.
Hvor længe har I været sammen? (Gætter på mindre end et år, siden det er første fars dag)