sandramor skriver:
Aii der er da vel ikke noget galt i at en bonus mor gør lidt sødt for "far" på fars dag??
Altså det kan da godt være at hun ikke er børnenes mor men det er jo heller ikke fra hende... Det vil jo være fra børnene til DERES FAR
Sys efterhånden at der bare er den indstilling at er du bonusmor skal du bare blande dig HELT uden om!! Sørgelig sørgelig indstilling efter min mening.... !
Til ts: jeg sys hvis du og børnene har lyst ku i jo godt sammen gå ud og købe en fin gave til ham eller sætte jer ned og lave noget kreativt til ham 
Tja, for nu at sige det sådan:
Min X kunne ikke finde på at finde på noget sammen med ungerne til mig på morsdag.
- og jeg kommer deffinitivt ikke til at gøre noget aktivt for ham til fars dag, med mindre ungerne selv kommer og giver udtryk for, at de ønsker min hjælp til noget.
Der ligger ret meget kærlighed i den handling, så det falder slet ikke naturligt nu.
Større børn vil jo selv finde på noget, men når de er så små, som i dette tilfælde, vil de jo trænge en del hjælp til at gennemføre det. Hvis ikke forholdet til X'en er sådan, at det falder naturligt for hende, så synes jeg, at det er helt flot at bonusmoren træder til.
Men dette er nok også en af de ting, som vil være forskelligt fra familie til familie.
Anmeld