fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.377 visninger
32 svar
42 synes godt om
6. maj 2014

allo

hej. hmm første farsdag som bonus mor.. what to do?? skal jeg købe en gave fra børnene eller få dem til at tegne en tegning.. ? hvad forventes der af farsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Moar2011

hvornår er der farsdag haha :p
har sleeet ikk styr på de datoer..

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

allo skriver:

hej. hmm første farsdag som bonus mor.. what to do?? skal jeg købe en gave fra børnene eller få dem til at tegne en tegning.. ? hvad forventes der af farsdag?

hvor gamle er børnene?

Anmeld

6. maj 2014

allo

det er fars dag d. 5 juni.

børnene er 6 og 3.

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

allo skriver:

det er fars dag d. 5 juni.

børnene er 6 og 3.

spørg dem hvad de har lyst til.

Anmeld

6. maj 2014

et-ønske

De første år købte jeg en gave fra børnene, tog dem med på tur
Nu er de 7 og 12 - og virker ærlig talt ret ligeglade når det er fars dag er tvillingerne født - så jeg regner med at tage ud og købe fra os alle sammen

Anmeld

6. maj 2014

FF

allo skriver:

Hvad med at børnen laver en gave til ham ? 

Anmeld

6. maj 2014

Kløver

Storms-Mor skriver:

hvornår er der farsdag haha :p
har sleeet ikk styr på de datoer..

5 juni på grundlovsdag

Anmeld

6. maj 2014

SandraXOXO

Sørger deres mor ikke for at lave/købe farsdagsgave med dem? For han er jo ikke far til nogen af dine børn så det er måske lidt underligt du går ind og gør noget i den stil. Især hvis de har andre traditioner fra før du kom til.
Personligt ville jeg ihvertfald ikke forvente at en ny kæreste gik ind og tog del i det. Det er noget mellem forældre og børn.

Anmeld

6. maj 2014

sandramor

SandraXOXO skriver:

Sørger deres mor ikke for at lave/købe farsdagsgave med dem? For han er jo ikke far til nogen af dine børn så det er måske lidt underligt du går ind og gør noget i den stil. Især hvis de har andre traditioner fra før du kom til.
Personligt ville jeg ihvertfald ikke forvente at en ny kæreste gik ind og tog del i det. Det er noget mellem forældre og børn.

Aii der er da vel ikke noget galt i at en bonus mor gør lidt sødt for "far" på fars dag??

Altså det kan da godt være at hun ikke er børnenes mor men det er jo heller ikke fra hende... Det vil jo være fra børnene til DERES FAR   Sys efterhånden at der bare er den indstilling at er du bonusmor skal du bare blande dig HELT uden om!! Sørgelig sørgelig indstilling efter min mening.... ! 

Til ts: jeg sys hvis du og børnene har lyst ku i jo godt sammen gå ud og købe en fin gave til ham eller sætte jer ned og lave noget kreativt til ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.