Ville du være kæreste med en grim fyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

Carina:-)

Nej det kunne jeg ikke.

Jeg skal da have en jeg synes er lækker

Men der vil jo være masser af piger som synes ham du snakker om er en hottie- smag er forskellig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Ja .. For mig er det ikke udseenet .. Jeg går efter hvordan personligheden er .. Så selvom at fyren ikke er særlig pæn ja så kan han blive det ved at hans personlighed er perfekt .. :)

Anmeld

6. maj 2014

lineog4

Jeg ville jo aldrig falde for en der var frastødende da den seksuelle tiltrækning er en del af et kærlighedsforhold for mig. Kunne sagtens være aller bedste ven med en der udseendes mæssigt frastødte mig, men da ikke kæreste da sex gerne må foregå med lyset tændt og uden tøj på

Dog har jeg intet behov for min mand er billedskøn, at andre synes han er lækker eller lignende, men jeg har behov for jeg tænder på ham og hans krop/udseende.

Og så er jeg kedelig og langsigtet og ved jo selv den smukkeste mand kan blive grim med tiden, så der skal være andet end de smækre overarme der gør mig blød i knæene hvis det skal holde i det lange løb.

Men nej hvis du med grim mener en man ikke seksuelt kan tænde på så nej, men hvis du med grim mener en som ikke ligner ham på forsiden eller reklamen for bjørn borg underbukswr (aner ikke ikke lige hvordan han ser ud) så ja sagtens.

Anmeld

6. maj 2014

SandraXOXO

Ja da, sagtens. Og dog, for når jeg kan lide en person så ser jeg egentlig ikke alt det grimme. Jeg havde en grim kæreste engang, underbid, ingen sans for tøj mode, og alle elskede ham og han var vildt populær, for han grinte, og hyggede sig, han havde karisma og han fik alle omkring sig til at føle sig noget værd og når han talte lyttede alle, han var en skide sød og sjov fyr, med en masse planer og det var nok de sjoveste tre mdr i mit liv da vi var kærester. Desværre klikkede vi ikke i sengen, hvilket for mig, er noget jeg ikke kan leve med (dårlig sex).

Anmeld

6. maj 2014

morethanperfect

Ja da .. Jeg har den holdning , at man med tiden ikke syns han er grim hvis man elsker ham rigtigt .. 

Anmeld

6. maj 2014

melila

Det indre tæller, men det ydre tænder. Jeg ville ikke kunne ligge med en mand jeg ikke fandt atraktiv. Nu er jeg så heldig at jeg har fundet en der har hele pakken, men var jeg single ville jeg altså ikke kunne gå med gaden med en jeg desideret "flovede" mig over, som du skriver. det tror jeg heller ikke ville holde i længden.

Anmeld

6. maj 2014

M&J87

Anonym skriver:

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Hvis jeg selv synes at han er dejlig og attraktiv, så ja. Jeg er så ligeglad med hvad andre tænker, men hvis jeg decideret synes at han var grim, så nej.

Anmeld

6. maj 2014

Muffinmus

Hvad er grim???
Tyk, tynd, bumser, brunt hår, skaldet, stor næse, korte ben???. Alter relativt, også udseende og folk ser ikke det dårlige hvis man har en dejlig personlighed og er udadvendt og venlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.