Ville du være kæreste med en grim fyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Nej det kunne jeg ikke. Jeg vil stolt kunne vise min kæreste frem til hele verden og vide at jeg selv synes at han er en dejlig steg.

Men hvis andre synes han var grim og jeg selv synes han var flot - så hell yea. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

altså jeg tænker flere ting

1 , det er meget småligt tankegang
2 , er det ikke det indre der tæller?
3 , hvad andre siger og tænker, er ikke din hovedpine, er du glad for manden, så er det jo bare det
4 , lad vær at give ham flere håb hvis du har sådan en tankegang, det er synd for manden, og du må gøre op med dig selv om hvad du vil så han ved hvad han skal forholde sig til

for syntes det er synd han bliver direkte kaldt grim

1. jo det er, helt vildt!!! Fatter heller ikk mig selv....

2. altid, men...

3. du har ret

4. jeg har været ærlig og sagt jeg ikk ved hvad jeg vil med os, han giver bare ikke op og det kan jeg jo egentlig ret godt li

Det er det også... Men... Han kan ikke løbe fra det

Anmeld

5. maj 2014

-Sigrid-

Hvis du tænker sådan kan jeg ikke forstå I ikke har dumpet hinanden? Du fordi du er flov, ham fordi du er flov... Han er (går jeg ikke ud fra) pædofil eller noget i den stil.

Havde min mand tænkt sådan om mig var jeg blevet enormt såret 

Anmeld

5. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Nu har jeg faktisk været kærester med en ikke alt for køn fyr. Jeg synes lidt med sådan nogle fyre så kommer det snigende. Først lærer man dem at kende, finder ud af hvem de er/hvordan de er og så falder man stille og roligt for dem. - I stedet for når man møder en vildt lækker fyr og falder for ham med det samme hvorefter man så begynder at lærer ham at kende. Synes der er fordele og ulemper ved begge dele. Det skal måske nævnes at jeg er -meget- flydende med hvem jeg falder for og har på ingen måde en "type" som jeg falder mere for end en anden.

Anmeld

5. maj 2014

Milas14

Min første tanke var, Ej hvor er man overfladisk hvis man er sådan. MEN har faktisk mødt en Rigtig sød fyr for nogen år siden, som jeg bare ikke forelskede mig, fordi jeg synes han var grim!... Jeg tændte simpelhen ikke på ham...

Anmeld

5. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Du har nok ret i det måske mere andre der synes det end mig.. Han er blevet flottere i mine øjne efterhånden, som om grimheden ligesom langsomt er ved at forsvinde... Hvis man kan sige det sådan

Syntes som du beskriver det, helt sikkert ska gi det en chance!

Også lige en lille side bemærkning, så fik jeg en ny venind for ca 5 år siden, og hun har flere gnge sagt, at hun syntes at min kærste er helt vildt lækker, så igen kommer det jo bare meget an på, hvordan man ser på tingene! Vh stine

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvis du tænker sådan kan jeg ikke forstå I ikke har dumpet hinanden? Du fordi du er flov, ham fordi du er flov... Han er (går jeg ikke ud fra) pædofil eller noget i den stil.

Havde min mand tænkt sådan om mig var jeg blevet enormt såret 

Forstår ikk helt hvad du skriver?

Ja, men han ved det selvfølgelig heller ikke, kunne jeg da aldrig drømme om at sige til ham.

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Nu har jeg faktisk været kærester med en ikke alt for køn fyr. Jeg synes lidt med sådan nogle fyre så kommer det snigende. Først lærer man dem at kende, finder ud af hvem de er/hvordan de er og så falder man stille og roligt for dem. - I stedet for når man møder en vildt lækker fyr og falder for ham med det samme hvorefter man så begynder at lærer ham at kende. Synes der er fordele og ulemper ved begge dele. Det skal måske nævnes at jeg er -meget- flydende med hvem jeg falder for og har på ingen måde en "type" som jeg falder mere for end en anden.

Lige præcis!

Anmeld

5. maj 2014

BabyMus

Altså det kommer nok an på hvordan man lige ser på om en person er grim. Jeg har engang "sammen" med en, det varede dog kun en uge. Jeg synes ikke han var decideret grim, men jeg synes heller ikke han var pæn. En veninde spurgte om han var lækker og jeg sagde uden at tøve nej, for det synes jeg ikke han var. Fandt dog ud af at det ikke lige skulle være ham, så vi var som sagt ikke sammen mere end en uges tid. Da jeg så ham efterfølgende synes jeg han mindede mig meget om Homer Simpson!

Anmeld

5. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Ja det ville jeg godt kunne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.